Sunday, August 29, 2010

Bourjois- liner clubbing

Informations:  4ml, color: 81- absolute black (if you want deep black, try to avoid of color 82- black fever, it is a gray tone)  
I was looking for such a long time for liquid eyeiliner with precise brush and true deep black color, which would fit to my choosey character. I was trying many things from drugstores and parfumeries until I found this. In comparison with drugstore ones it is more expensive, but the brush worth it ;) The work with the brush is absolutely perfect (for example, when you want to do egypt-lines :-) ).
When I was once on a overnight trip and I didn´t have any chance to remove my makeup, it lasted on my eye 2 days and it still looked super fresh! 
I totally recommend it :-) .

Obecné info: 4ml, barva: 81- absolute black (pozor na barvu 82- black fever, je taková do šeda)

Dlouho jsem hledala tekuté linky s ultratenkým štětečkem a opravdu černou barvou, které by vyhovovaly mé náročné povaze :-) . Tak jsem procházela drogérky a parfumérky, až jsem našla tyhle. V porovnání s drogérkovýma jsou za vyšší cenu, ale ten štěteček za to opravdu stojí ;). Parádně se s ním pracuje, i vykreslují takové ty ,,egyptské" linky ve vnějších koutcích.
Když jsem jednou byla na výletě, kde jsme šli i přes noc (nespali jsme) - a já tak neměla šanci se odlíčit, linky mi vydržely 2 dny a pořád vypadaly jako čerstvě udělané!

Absolutně je doporučuji :-)

4 comments:

  1. Vždycky, když mám cestu kolem parfumerie, jsou pryč. Takže jsou asi vážně dobré. Což mě sice těší, ale jaksi bych je taky chtěla zkusit :D

    ReplyDelete
  2. :-D
    Já je objednávám přes net, protože jsem měla vždycky uplně stejný problém, jak ty..

    ReplyDelete
  3. Ahoj, po celém městě, ani nikde na internetu, nemohu najit odstín Absolute black od těchto tekutých linek Bourjois. Zmiňuješ se, že je objednáváš přes net - můžeš mi doporučit nějakou stránku? Díky moc !! E

    ReplyDelete
  4. Už jsem je vyměnila za Dermacol - eye liner (ve zlatém obalu). Mají stejně úzký a fajn štěteček a jsou dostupné a levnější. Sice Bourjois byly lepší, ale tady vyhrála ta dostupnost.. :) zkus mrknout do drogérky. Pokud bys trvala na těchto, tak ebay.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...