Sunday, August 29, 2010

DIY: Brush holder- efektní stojan na štětce

Firstly my brushes lied on my cosmetic table and later I put them into a cup. Both this ways of storage seemd to be not good enough for me. Than I discovered a beautiful way of brushes storage on a Just a beauty blog   (thanx Yarisse!) which is usually known as a Sephora inspired brush holder.
After a few months of hesitation (that glass beads with post charges was more expensive than I expected) I ordered beads and I created my own brush holder. 
The vase is from my sister, thank you again, my dear :-*!

Do you like it?
You will need:
  • Container, vase .. (mine is from IKEA, cca 60,- Kč)
  • Ríbbon, which you like
  • Glass beads- how many kg you´ll need depends on how big vase you have. I ordered 4mm - 2 kg. For this smaller vase I used just 1 kg. Maybe I´ll buy a bigger one in future, so 2 kg will be an ideal amount.
On the chzech internet the best offer is HERE. Everything was OK, so I recommend them :-).

If you want, you can mix glass beads with pearls, colorfull beads, whatever..

I´ve seen, that someone instead of  ,,expensive" glass beads used colorfull decorative sand (you can buy it in Kika, Madal bal, ..). I was wondering about it too, but glass beads seemd to be cleaner solution for me :-).

In what you storage your brushes??


Prvně jsem měla štětce položené, pak v hrníčku. Obojí mi přišlo dost nedořešené. Pak jsem ale na Just a beauty blogu  (díky Yarisee!) narazila na tento skvělý nápad, obecně známý jako Sephora inspired brush holder.
Po čase váhání (ty kuličky vyjdou s poštovným trošku dráž, než bych čekala) jsem si ale kuličky koupila a vyrobila si svůj vlastní brush holder . Vázu mi věnovala sestra ze svatby, díky jí za to :-*.
K jeho zhotovení budete potřebovat:
  • Nádobku, vázu, .. (ta má je z IKEA, cca 60,- Kč)
  • Stuhu dle vkusu a libosti
  • Skleněné kuličky - kolik kg jich budete potřebovat záleží od objemu vázy. Já si objednala průměr 4mm, 2 kg, na tuto menší vázu jsem však využila jen 1 kg. Časem si ale možná pořídím trošku větší vázu, tak zbytek ještě využiji :-).
Líbí se vám?
Na českém internetu vyjde objednávka nejlépe TADY . Dodání rychlé, vše proběhlo bez problému, takže ráda doporučuji.

Pokud chcete, můžete pak mezi kuličky naházet perličky, barevné korálky, whatever..

Viděla jsem, že někdo místo dražších kuliček použil levnější a dostupnější barevný dekorativní písek (k zakoupení v Kika, Madal bal, ..). Chvíli jsem to též zvažovala, ale kuličky mi přišly jako takové ,,čistější" řešení..

V čem máte štětce vy??

13 comments:

  1. Ahojík Markett :) strašně moc děkuji za milé komentáře :) jinak máš pravdu, jaro je takové osvobozující, dýchá na tebe život buď prostřednictvím zeleně, květů sněženek, nebo jen slunkem :) a děkuji moc za držení palečků u shánění fotografa, doufám, že se tedy nějaký ozve :) máš moc krásný blog ;) a návod na stojan štětců je prima, ispirovala si se Sephorou ? :)

    ReplyDelete
  2. Jeeej, tak to je krásny nápad! Veľmi sa mi to páči - nikde som to ešte nevidela.
    No a moje tri chúďatká sa len tak povaľujú v kozmetickej taštičke. U Teba by sa im isto páčilo viac... som ja ale zlá macocha :-)))

    ReplyDelete
  3. Janie: Inspirovala jsem se Just a beauty blogem, ale v podstatě Sephorou :-) . Není zač, ráda komentuju kvalitní příspěvky ;)

    Veve: :-D :-D.. Tak co si takový taky vyrobit? ;)

    ReplyDelete
  4. Markett, díky. Strašně ráda vidím, že z mého blogu někdo čerpá inspiraci. Ohromně mě to potěšilo.
    A máš to tu moc pěkné :)

    ReplyDelete
  5. Yarisee, to já děkuju! Díky tobě stojí tenhle fešák na mým kosmetickým stolku a pomáhá mi každé ráno :-)) . Jsem ráda, že jsi ráda :-D
    Děkuju moc za kompliment O:-) teď jsi mi zvedla náladu po celým náročným dni :-).

    ReplyDelete
  6. wau ja som toto u niekoho videla a nevedela som u koho, aj ked som to videla v sephore ale niekto mal aj presny rozmer gulocok a som nevedela, aky by som potrebovala takze dakujem?:)

    ReplyDelete
  7. To je bezva nápad. Já mám štětců jen pár, takže žádný takový "držák" nemám, ale jestli svoji sbírku rozšířím (v což doufám), tak tohle určitě vyzkouším.
    Ty bílé kuličky mi přijdou lepší než barevný písek, přesně z toho důvodu, jak jsi psala - písek práší a když se náhodou rozsype, tak je to v háji.

    Spíš řeším problém s ukládáním spon a čelenek. Nerada je mám jen tak někde položené a krabice se mi taky moc neosvědčila.

    ReplyDelete
  8. Wow! Tak to teda plánuji zrealizovat! Hned co si koupím nové štětce od elf :))

    ReplyDelete
  9. Taky plánuju udělat elf objednávku, už se na to těším! :)

    ReplyDelete
  10. tohle je super, taky jsem na to koukala v Sephoře, ale ještě jsem se nevydala to nakoupit. Dneska jsem si vybrala tu skleněnou vázu - ideální rozměr :-DD.. ještě seženu ty kuličky a je to :-DD

    ReplyDelete
  11. musím ti tady napsat, že si mě inspirovala a na základě tvého článku jsem si doorganizovala kosmetický stolek:) Vázu mám podobnou, i tu mašličku jsem taky použila ale ať nejsem taková kopírka, tak nemám uvnitř kuličky, ale dekorační písek. Takže moc děkuji za inspiraci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to mě moc těší :) Vážně. Jsem ráda, že to někoho dál inspirovalo. :)

      Delete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...