Saturday, August 28, 2010

OPI - Midnight blue glitter

I´ll try it in english, but I´m not perfect speaker/writer yet. Sorry for mistakes (I´ll try to improve)   :
 This nail polish , which I brought from Prague (oh, my lovely Prague), is a part of my little nail polish collection.

In The Nail Shop I was looking for some really shimmery shade, because I love how long they last.
I had a dilema, if I want more Midnight blue glitter or I´m not really a waitress.
The originality won, so I payed for Mid.BlueGlit. .

Later, when I tryed to lacquered it up on a piece of paper ( I had another nail polish on my nails and I was so courious), I was horrifed, what a weird color I bought??

I lacquered my nails one week later:
Base (OPI Natural nail base coat) + 1. coat: I had a feeling, that I dyed my nails by black felt-tip pen, then I tryed to wash it away and during all of this I slightly sprinkled it with few blue glitters.
2. coat: Now it looks fine. And I stopped regretting purchase.
The color is dark-grey-metal with here-there blue glitter (yipee :-) ) .

What is not that kosher, that when the polish dryes, it has irregular surface. Maybe the solution would be a top coat, but I don´t like applying topcoat on shimmer/glitter polishes, because removing becomes a horror then.











Z výletu do Prahy jsem si  na podzim přivezla další kousek do mé malé sbírečky OPI laků.

V The nail shop jsem hledala hodně třpytivý odstín, jelikož ty vydrží FAKT týden a to i na mých nehtech, které jsou často vystavovány né moc přívětivým vlivům :-D.
Tedy, rozhodovala jsem se, jestli koupit tmavý do černa nebo červený.
Nakonec vyhrála originalita a já zaplatila odstín Midnight blue glitter.

Poté, co jsem ho vyzkoušela doma na papírek (měla jsem na nehtech jiný), jsem se chytala za hlavu, jak jsem si mohla koupit tak šíleně divný odstín?!?!

Týden po zakoupení jsem si odlakovala nehtíky a nalakovala tímto:
Podklad (OPI Natural nail base coat) + 1. vrstva: Měla jsem pocit, jak kdybych si nehty počmárala černou fixkou, pak se to snažila neúspěšně smazat a při tom všem na to hodila pár modrých glitrů (ale opravdu jen pár).
2. vrstva: teď už to vypadá dobře. A přestala jsem litovat peněz za ten lak. Barva je černo šedo ocelová, sem tam modrá třpytka (juhůů :-) ) .

Co ale není moc moc košér je, že po zaschnutí, kvůli množství stříbrných miničásteček, které dělají ten ocelový efekt, je povrch nehtu nerovnoměrný. Tak. Vyřešil by to určitě top coat (když ne 1 vrstva, tak 2), ale na to jsem moc líná, protože s OPI Top coatem mi to jde vždycky špatně odlakovat (ale zase to skvěle drží).

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...