Tuesday, September 28, 2010

Berlin...Berlin!...Berlin!!!

Zdá se mi to, nebo teď všechny bloggerky jezdí do Berlína? :-)
Já jsem vyjela do Německa vůbec poprvé (jestli nepočítáte vystoupení na benzínce za účelem wc cestou do Paříže :-) ), takže abych něco viděla, vzali jsme to trasou  Brno - Teplice - Drážďany - Berlín - Postupim.
Počasí lehce nevyšlo - první den bylo sice krásně, ale pak se spustil déšť a byla taková zima, že jsem občas až litovala, že jsem si nenabalila zimní bundu :-) .
Moje oči občas až nestíhaly sledovat tolik zajímavých podnětů, které byly všude..prostě všude.
Co je fakt nefér, že v Německu mají na každém rohu - i v tom nejmenším městě - velkou obuv s kvalitníma značkama bot jako Gabor, Marc, Tamaris (ti tam měli prodejnu velkou jak 10 našich :-X), etc... Takže příště až pojedu do Německa, budu vědět, na co si s sebou vzít penízky.
 Přes hnusný počasí musím ale konstatovat, že výlet byl super a vážně jsem si to užila (díky skvělým lidem, se kterýma jsem tam jela i díky kamarádům z Berlína :-) ).

No a teď vám okomentuju pár mých fotek - takový střípek z toho, co jsem viděla :-)

Pohled z nábřeží v Drážďanech 
 Anděl na kopuli v Drážďanech
Barokní kostel Frauenkirche v Drážďanech
 
V Berlíně: Parta lidí ovládala umělého človíčka a objímala jím lidi na ulici :-)
Socha svobody v Berlíně :-) 
Největší berlínské nádraží je spojené s nákupním centrem..zajímavý nápad :-)
Starwars kam se podíváš! :-)
Fronta na rozhled - tak takhle trpěliví jsme zase nebyli O:-)  (a chlap na kole s preclíkama, těch tam bylo taky požehnaně :-) )
Tohle mě očarovalo :-)
Zbytky Berlínské zdi
Kufřík...s bombou? :-)
Postupim: Dům z Holandské čtvrti 
 Postupim: Muzikální výtvor na náměstí - mohli jste si tu vzít paličku a třískat do všeho, co se vám líbilo :-) 

Co vy a Německo? Navštívili jste ho už? :-) 


I went to the Germany first time, so for seeing many places, I went through Dresden - Berlin- Potsdam.
Weather wasn´t ideal - first day was sunny, but then it started to be rainy and cold, so I regret that I didn´t take winter coat with me.
There were so many things to see..everywhere.
What is a little bit unfair, that in Germany they have - in the smallest town too- big shoeshops with quality shoes like Gabor, Marc, Tamaris, etc..
Overall, although bad weather, it was amazing trip and I really enjoyed it (thanks to super people, with who I was and thanks to my friends from Berlin :-) ).


What about you and Germany? Have you ever visited it?

6 comments:

  1. I haven't been there yet, it's on my "cities to visit list". I was in Germany for a week (last week) in the Eiffel mountains: Love! So beautiful!x

    ReplyDelete
  2. v Berline jsem byla ted o vikendu a jsem nadsena!!! super mesto, drazdany take jednou mam za sebou a libilo se mi tam.

    ReplyDelete
  3. ... já jezdím každé vánoce do Drážďan na nákupy :))) V Berlíně jsem zatim bohužel nebyla :( ...

    ReplyDelete
  4. @Angel: No mně se Drážďany beztak líbily víc :-) Ale Berlín je Berlín, no :-) Mají v Drážďanech nějaké dobré obchůdky? Plánuju, že se tam ještě taky někdy znova podívám..

    ReplyDelete
  5. wau aj v berline je socha slobody to vazne??

    ReplyDelete
  6. evie: Vážně :-) Taky jsem byla překvapená :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...