Tuesday, September 21, 2010

Dárky z Izraele / Presents from Israel

Moji rodiče se právě vrátili z cesty do Izraele. Vzpomněli si tam na mě a dovezli mi tyhle věcičky :-). Jsem uplně fascinována tou čokoládou s tím písmem, krém je od mrtvého moře a náhrdelník koupili v Jerichu od nějakého ,,pouličního nabízeče" - prý je z velblouda, či co :-) . Na krku vypadá uplně bezvadně, přestože jsem se bála, že to bude moc etno-nature style, ,,oblečený" působí jinak :-). Jericho je jinak dost nebezpečné město, takže tam byli jen na skok.
Tak jsem se s vámi podělila v 1:10 AM o radost :-)

My parents came back from their journey to Israel right now. Although they didn´t have much time, they didn´t forget on their nice daughter, so they bring those things to me :-). I am totally fascinated by the chocolate with strange inscription, the hand cream is from dead sea and nacklace they bought in city called Jericho from some peddler - allegedly it is from camel or what :-D. Although I was afraid, that it looks much as etno-nature style, it looks beautifully on the neck. Jericho is btw quite dangerous city, they were there only for moment.
Well, 1:10 AM I shared my joy :-).

7 comments:

  1. Náhrdelník vypadá opravdu úžasně.A já jakožto závislák na čokoládě,ti tuhle závidím! :) Pak se pochlub jak chutnala, budu si ty chutě taky představovat :) :D

    ReplyDelete
  2. Krásné věci.
    Já jsem nedávno dostala čokoládu od strýce z Anglie a byla nejlepší, lepší jsem nejedla. Tak přeji aby i Tobě ta zahrnaiční čokoláda chutnala :)

    ReplyDelete
  3. Kuk sem: http://veve-nails.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    ReplyDelete
  4. Margyša: Až ji ochutnám, určitě napíšu :-)
    Markéta: Mmm, tak koukám, že dovézt čokošku ze zahraničí je docela móda :-D :-) :-)
    Veve: Och, to je milé! :-* Zrovna jsem dorazila z Berlína, tak jdu spát, ale hned zítra se na to vrhnu :-)
    Simuša: Ach, ach :-)...podle fotek to tam je zajímavé, ale lákají mě víc jiné země :-)

    ReplyDelete
  5. Tento krém jsem si v Izraeli koupila taky a je super=)

    ReplyDelete
  6. Talka: Já jsem taky spokojená :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...