Monday, September 20, 2010

Infantilnost a čokoláda / Infantilism and chocolate

Taky si pamatujete na ty časy, kdy jste jako malí lezli po prolézačkách? A možná jste i při troše štěstí zavítali do dětského koutku plného těch skvělých barevných kuliček, do kterých jste se celí zahrabali.
Říkala jsem si, že je docela škoda, že ty časy jsou už pryč a tak, když jsem objevila, že v hale Bongo mají večer pro dospělé, neváhala jsem :-). Ono je totiž o něčem jiném dovádět na atrakcích, když kolem sebe nemáte padesát malých dětí akurát k zašlápnutí.


        Nejvíc času jsem skákala na trampolínách - no řeknu vám, lepší jak fitko :-D. K dispozici byly ještě skákací hrady, fotbalové hřiště, skluzavka typu ,,na mě se nedostaneš", kuličky, vozítka a skvělá megaatrakce, ve které byla třeba aréna, kde se lidi stříleli dělama na molitanový míčky :). Když jsem prolízala skrz tu megaatrakci, připadala jsem si jako soutěžící v Pevnosti Boyard :-D.
A po tom všem nám dali zdarma kus čokolády :-)
Bylo to úžasné, všem to moc doporučuji! :-)


(jak jsem se již zmínila minule, neměla jsem fo´ták, takže pouze ilustrační foto)

Do you remember those times, when you, as a small child, loved slides? And maybe, with the luck, you played in children playground full of those awesome colorful balls.
I was wondering, that it´s a pitty, that those times are away, so when I found out, that in Bongo hall they organized evening only for atults, I didn´t hesitate :-). It is different, when you haven´t got fifty small children around you, who you can possibly stamp out in a moment.

What I liked the most, were trampolines, where I spent a lot of time - it is better than fitness :-D. There were also bouncy castles, fotball ground, slide, where was very difficult to get on, colorful balls and cool megaatraction - when I climbed through, I  felt like a Fort Boyard contestant :-D.
And after all they gave us free chocolate.
It was totally funny, I recommend (if you ever visit Brno). :-)

5 comments:

  1. I real like the color of lip gloss ans smelles so good :)
    Thanks for visiting my blog ;)

    I'll following you**

    Xoxo**

    ReplyDelete
  2. A neřekneš, že jsi tam byla se svým bratrem;)

    ReplyDelete
  3. Martin: Protože jsem věděla, že jedině tak zareaguješ :-P

    ReplyDelete
  4. We have the same playground here, I love to join my daughter on the slide, LOL!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...