Wednesday, September 1, 2010

OPI- Happy anniversary

K historii této barvy u mě: Toužila jsem po ní už od začátku, ale vždycky jsem dala přednost nějakému ,,nápaditějšímu" odstínu. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem ho vybrala kamarádce k Vánocům (a jí mimochodem taky moc sluší, takže to dokazuje, že se jedná o odstín ,,fitting for everyone"). A když jsem jednoho dne narazila na netu na stránku s dobrou cenou, už jsem prostě nemohla déle odolávat. Prasátko zažilo další liposukci a tak mi Happy anniversary! putoval domů : .

Víte, co mi ta barva připomíná? Jako kdybyste vzali dlouhou slámku, nacucli třpytivou mléčnou dráhu a pak to dali do opi-lahvičky..a z ní na nehty. Takový lehce galaktický dojem.

Pro inglišově-negramotné znamená název v překladu Veselé výročí! . Myslím ale, že kdybych si tento odstín vzala na nějakou oslavu (výročí), tak bych asi moc nezazářila.
Přesto, na denní nošení bezva. Parádně univerzální (asi nejvíc ze všech, co mám, kromě francie, samozřejmě). A opět, jelikož se jedná o moji oblíbenou třpytkatou konzistenci od OPI, vydrží na prstíkách okolo 6ti dnů. Pokládám tento odstín za konzervativnější a ledovější sestru OPI- princesses rule, o kterém se tu časem určitě dočtete též.
 Tento odstín je v mé TOP 5.
 
History of this color in my collection: I´ve desired for this color since beginning, but I have always bought more original shades. Actually I bought it as a christmas present for my friend (and it looks beautiful on her nails, so it is an evidence, that this is shade ,,fitting for everyone")
And one day, when I saw it on the internet for a good price, i couldn´t resist anymore.
My little pig was liposucted and Happy anniversary was mine.
Do you know, what this color remins me? It is like if you sip shiny milky way by long strow and then put it into the small bottle - and from it on nails. Galactic impress, little bit.

Happy anniversary! has interesting name, but I´m not sure, if I would wear it on some anniversary party- probably not. However, it is amazingly universal and I really like this shade for casual wearing.
Because of micro-crystals consistency it lasts about 7 days (until it outgrowes) - that´s super.

I consider this shade for more conservative and froster sister of OPI-princesses rule! .
This shade is in my TOP 5.

7 comments:

  1. Ten jsem měla a dala pryč. Nicméně na dlouhé nehty na decentní lakování je prima. Na krátkých vůbec nevynikne. Zkoušela jsi ho i přes nějaký tmavý lak?

    ReplyDelete
  2. Dala pryč? :-O Tenhle? Chmm...no já nosívám delší nehty, takže mě zase moc neužije na ty tmavé krémové barvy. Přes tmavý jsem ho ještě nezkoušela, jen 1 vrstvu přes francii a s tou vypadal skvěle :-) Ty jsi ho zkoušela přes tmavý? Jak to vypadalo? Uplně jsi mě teď navnadila vyzkoušet to :-D

    ReplyDelete
  3. jé, tak to ti budu držet palce, hele :) Jelikož ta státní matura jako, no, bude ostrá :D Jinak co studuješ za školu, smím-li se zaptat ? :) jinak děkuju, ono je to vážně na začátku tak trochu hektický :)

    ReplyDelete
  4. Líbí se mi přirovnání k mléčné dráze :)

    ReplyDelete
  5. já chodím do prváku na sušgu v Jihlavě :). Tak to mi tak trošku taky připadá, jako by mi chtěli do hlavy natlačit všechno co oni sami ví :D. Ikdyž dnešek byl celkem fajn :D CELKEM :DD .. Doufám, že si tedy zvyknu, chtělo by to :D kor když si musím udržet stipendium, biď malé, ale i tak nápomocné :) Jinak vážně děkuju, mě takhle přes komentáře uklidňuješ :D jsi moc hodná ;) děkuju ;o)

    ReplyDelete
  6. Markett, jo, jo, dala. Já jsem v tomhle hrozná. Jak to není 100%, neohřeje se to u mě dlouho. Ale už se lepším :)
    Záleží, co je pod tím. Na černém to vypadalo v jedné vrstvě moc hezky, ve dvou jako plíseň :D

    ReplyDelete
  7. :-D . No právě toho plísňového vzezření jsem se bála, tak jsem to zatím nezkoušela..

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...