Monday, September 6, 2010

Recenze: OPI - I´m not really a waitress

A je to tu, můj první červený lak od O.P.I. . Tzn, že k němu mám speciální citový vztah :-).
Abyste dobře rozuměli, já nikdy nebyla příznivkyní červených laků. A co vůbec ne, těch do cihlova.

Ale tohle je něco jiného. Je to studená středně (možná lehce tmavší než středně) červená s krásným leskem.
Hlavně jsem chtěla, aby lak měl ledové odlesky, ne zlaté. Díkybohu jsem se trefila do krásného odstínu. Bývá mu vyčítáno, že je to ,,typická barva červených aut" , ale myslím, že to je dost přehnané.
Co se týče loupání, bez top coatu už druhý den sleduji drobňoučké odřeninky na vršku ukazováčků
(tam se mi to loupe vždycky nejdřív), ale jinak drží poměrně dobře. Ovšem na třpytkaté konzistence držící do odrostení (princesses rule! - růžová, happy anniversary - stříbrná , hollywood blonde - tělová, up front and personal - zlatá) to nemá.


And here it is,  my first red nail polish from OPI. It means, that I have a special relationship to it. 
For your good understanding, I have never been a fan of red nail polishes. Even if they were brick-red.

But this is different.  It is cold middle (maybe lightly darker than middle) red shade with beautifull shine.
I mainly looked for frost/cold reflections, not golden. Luckily I chose an ideal shade.
Some people say, that this shade is ,,typical color of red cars" - I think it is exaggerated a little bit. 
As for exfoliation, without topcoat I observe small mistakes on a surface of nail after 2 days, but overall it lasts well (of course more glittery polishes last longer). 

11 comments:

  1. Jo, Princesses rule byl můj první OPI a to je vážně držák. Každopádně já pro změnu raději červené s teplými odlesky :-)

    ReplyDelete
  2. Já měla od Opi prvně francii (Alpine snow a Passion) spolu s Royal flush blush..no a hned v zápětí taky princesses rule.. :-) je to takový oblíbenec davů od OPI, že? :-)
    Jsem zimní typ, takže mně teplé odlesky nesluší, proto vybírám radši všechno do studena :-)

    ReplyDelete
  3. i like your blog :)
    http://rredribbon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Já jsem spíše na nevýrazné laky, ale když jsem nedávno koukala na laky, měla jsem chuť si nějak koupit, ale nakonec jsem nekoupila... možná bych měla vyzkoušet...

    ReplyDelete
  5. ten lak je moc pekny a hezka aplikace!!

    ReplyDelete
  6. An: Takže nostalgie? :-) ;)
    Alice: Thank you! I´m really glad.
    Markétka: No já právě taky, miluju ty neutrální, co se hodí ke každému oblečení- stříbrné, béžové, jemně růžové, etc.. Taky jsem několikrát váhala, než jsem si ho objednala :-) Ale fakt do toho jdi, tahle červená za to stojí :-)
    Julia: Děkuji, děkuji O:-) Tu nálepečku jsem dostala darem, tak až si to dárkyně přečte, potěší ji to určitě taky :) ;)

    ReplyDelete
  7. Hele já ho ještě mám, až ho nebudu mít, tak to na 100% bude nostalgie :)) Ale jako červený je super, to se musí nechat :)

    ReplyDelete
  8. Páni, ty laky od O.P.I už jsou fakt všude :D
    Tvoje barva je moc pěkná ;)

    ReplyDelete
  9. To proto, že jsou super :-D
    Děkuju, to jsi mě potěšila ;)

    ReplyDelete
  10. Lovely nail color, like your blog. Thanks for comment darling:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...