Monday, October 11, 2010

OPI - Aphrodite´s Pink Nightie

Žijuu, žijuu :-) Jen jsem byla odcestovaná v Praze. Ale dost už řečí. Dnes tu máme jednu specialitku, pro mě asi spíš v negativním slova smyslu.
Když jsem si APN nalakovala, přemýšlela jsem, jestli barva vypadá jako A, uzeměná barbie
nebo B, růžovka říkající: ,,jsem 55tiletá milovnice angorských koček, ráda čtu Blesk a sbírám porcelánové andělíčky" .
Huh. No asi tak.
Co se týče lakování, prohlašuji tuto růžovou mazlavou věc za nejproužkovatější a nejblběji lakovatelnou na světě. Prostě instantní dojem totálně rýhovitých nehtů (ač nejsou) a ještě k tomu nějaký podivný minihrudky?!?!? Blééé!
Je mi z té barvy tak smutno, že bych si ji vzala na pohřeb, přestože je růžová. Vážně. Ke všemu tomu černýmu. Ale ono to začalo asi tím, že jsem si ji jako první vyzkoušela na nohách. To nedělejte.
Každopádně, asi je to jen nějakej můj antidůchodcovskorůžovej úhel pohledu, protože kamarádkám se líbí.
No, posuďte samy, nechci vám křivit vkus.
(Na fotkách 2 vrstvy a seche vite - fotila jsem to asi milionkrát, než jsem došla k těmto... :-) ).


I am alive, I am aliiive! I was just on the trip at Prague. But enough of me, today I have here one special thing for you, for me maybe in negative sense. When I put it on my nails, I was wondering, if the color looks like A, grounded barbie, or B, pinky, which says: ,,I am 55-year-old lover of angora cats and I collect porcelain angels!"
As for application, this pink strange thing is the worst! It makes strips and grooves,  you  naturally haven´t got! 
Yuck!!!!
This color makes me so sad, that I would wear it to a funeral. Really. With all black clothes.
Maybe it started when I tried it on my toes. Don´t do it!
But maybe it is all just my bad angle, because my friend like it. Judge it yourself....
(Photo: 2 coats and seche vite)

10 comments:

  1. já osobně teda takový odstín růžové na nehtech nějak nemusím :) zrovna tu ale přemýšlím, že si dnes asi nalakuju fosforově růžové :D

    ReplyDelete
  2. Já to vidím podobně. Úplně k tomu vidím nějakou tu růžovou fialovou cukrovou vatu na hlavě :)

    ReplyDelete
  3. Angel: No mě už to pomalu taky přechází...
    Yarisse: :-D Haha, to jsi mě pobavila :-)

    ReplyDelete
  4. čekala bych že od O.P.I. to bude mít úroveň.. Takový výsledek mě tedy dost překvapuje! Jinak barva se mi líbí:)

    ReplyDelete
  5. Já jsem právě taky čekala! Ale pak jsem to přetřela třpytkatým Happy Anniversary a vypadalo to hned o dvě třídy líp :-) Takže leda tak :-)

    ReplyDelete
  6. Mě se teda nelíbí, páč růžovky s perletí jsou strašně zrádné, ale všichni je milují, stejně jako dlooouheee gelové nehty ve tvaru malých lopatiček vypadají lacině. Co zkusit OPI princess rulees?

    ReplyDelete
  7. Princesses rules! je moje stálice :-) Ale taky už na něj moc poslední dobou nemám chuť. Asi mě přešlo růžové období...a to mi má v pondělí dojít Zuzka a Plavčík! :-D Och, och..

    ReplyDelete
  8. hahah, taketo laky naozaj pouziva moja babka :D

    ReplyDelete
  9. Je to strašně jednoduché,potřebuješ na to krabí tyčinky třeba Nowaco,majonézu,bílý jogurt,pažitku nebo něco podobného,sůl,pepř a cibuli.Nejdřív nakrájíš(nebo nastrouháš) tyčinky a cibuli a pak se tam přimíchá majonéza a jogurt(ten teda neni nutnej,ale je to s nim lepší,trochu to odlehčí a tak).Potom se přidá zbytek jako sůl,pepř a zeleň.No a je to:).

    ReplyDelete
  10. růžová mi na nehtech vůbec nevadí, ale tato je opravdu příšerná :D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...