Tuesday, October 19, 2010

OPI - "Sheer" Your Toys!

Říkala jsem si, že už vás nemůžu nechat tak dlouho čekat na další příspěvek, tak jsem se tedy prohrabala haldou povinností a konečně je tu nový post :-).
Pro dnešek tu máme náplast na mé opiestetické cítění, které bylo nedávno zhuntováno divnou růžovkou OPI-APN. Sice, když jsem pak na ni hodila jednu vrstvu OPI - Happy Anniversary, vylezla z toho docela slušná barva, ale i tak, potřebovala jsem NUTNĚ prázdniny od růžové (ale ze Suzi & the Lifeguard, kterou mám teď nově, jsem uplně nadšená i přesto :-) ).
Tak jsem vyzkoušela OPI - "Sheer" Your Toys! z kolekce Holyday in Toyland (2008). Jedná se o krásně klasicky šedou barvu, lehce frosty s nanotřpytečkama (jak to u frostek bývá :-) ). No jenže k mému překvapení, mezi těma šedýma nanotřpytečkama, plavou červený minitřpytečky - co to???
Ve výsledku ale na nehtech nejdou vidět (uff?).
Lakoval se dost dobře. Je hodně tekutej, ale to jsem přežila. Na fotkách mám 2 vrstvy, víc nebylo třeba, je krycí tak akurát :-).
P.S.: Až se vyléčím z růžového období barvami podobnými této, plánuji swatch na zmíněný Suzi & the Lifeguard :-) .

Today I have got there one polish from Holyday in Toyland (2008) collection. It is clasically gray shade, lightly frosty. I was surprised, when I found red miniglitters inside, though. However, on nails they aren´t visible at all. At photos I am wearing 2 coats - it was enough. 
P.S.: When I will recuperate from my ,,anti-pink" season, I´m gonna post Suzi & the Lifeguard swatch :-).

5 comments:

  1. Na tenhle mám zálusk! Právě ty červený mini třpytky mě hodně zajímaj!

    ReplyDelete
  2. Blanche: K těm červeným třpytečkám: Z dálky nejsou vidět, prostě nečekej, že to bude jak kdybys to potřela nějakým sem-tam třpytkatým topcoatem, ale zblízka jsem dneska na slunku zjistila, že vidět jdou, ale musíš na to fakt žmourat hodně zblízka.
    No ale alespoň mám pocit, že je to děsně originální šedej lak, protože vím, že tam ty třpytečky jsou :-D

    ReplyDelete
  3. a tam zlate flitriky sice nevidim, ale podla mna co sa tyka takejto sedej krajsiu ma Gosh, ale je pekny:)

    ReplyDelete
  4. U nás Gosh není moc k sehnání :-(
    Třpytečky tam jsou červený (ne zlatý :-) :-)) a fakt moc nejdou vidět (i v reálu)...

    ReplyDelete
  5. siva farba na nechtoch je velmi zvlastna.. nikdy sa neviemm rozhodnut, ci sa mi na nechtoch paci,alebo nie... :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...