Saturday, October 30, 2010

OPI - Suzi & Lifeguard

Hahahahaha! To mě to antirůžové období přešlo docela brzo, že?  Ale tohle je tak vynikající, konejšivá a roztomilá barva, že jsem prostě nemohla odolávat dlouho. Pro příznivkyně světlerůžových značka ideál.

Lakování bezva, ani tekutý, ani hustý, prostě super. Krytí akurát, 2 vrstvy byly fajn :-) . Co se týče odstínu, je to nanotřpytečková barvička, ALE! barva je teplejší než na fotkách. Prostě mi to nešlo nafotit správně- a víte proč? Protože tady už snad měsíc nesvítilo pořádně slunko! Takže je to focený pod tím ospalým podzimním světlem. Takovým tím modro-šedo-divným. Ale slibuju, že až za půl roku sluníčko zasvítí, nafotím ho znova :-).
No a musím mu na závěr udělit jedničku za výdrž na nehtech - se Seche: 6 dní bez loupání, paráda :-).



Lol, my antipink season is away soon, isn´t it? But this is so amazing, calming and cute color, that I couldn´t resist any more. For light-pink lovers no 1.
It isn´t thick and also it isn´t watery = ideal :). 2 coats were enough. It is nanoglitter shade, BUT! shade is a little bit warmer, but under this grey-blue-strange-fall light is´s not possible to make some good photos. 
I promise, that when the sun will shine again, I´m gonna make better photos.
As for lasting, this polish lasted 6 days without chipping - super :-)


3 comments:

  1. I love pale pink, this one looks super soft and feminine. Like it!

    ReplyDelete
  2. Na tenhle láček jsem měla docela zálusk a vypadá moc hezky :-)

    ReplyDelete
  3. Ale počasí nespolupracuje? Já mám pocit, že poslední dobou je buď zataženo, nebo nespolupracuje fotoaparát.
    Ale jsem ráda, že ti sluší a jsi sokojená, jednoznačně jeden zn. ideál.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...