Saturday, October 2, 2010

Tvářenky Bourjois / Bourjois blush - 33, 34, 48


Už jste nalíčení, ale pořád tomu chybí jiskra? To je, podle mého názoru, ideální čas na tvářenku :-). Já používám tvářenky od Bourjois (moje celkově oblíbená značka :) ) a jsem s nimi moc spokojená - krásně barví a vydrží věčně :-). Taky se mi líbí, že mají malinké a roztomilé zrcátko a štěteček (sice jsem obojí nikdy nepoužila, ale vypadá to fakt miloučce :-) ).

Ideální je mít matný odstín ke třpytivým stínům a třpytivý k matným. Mé odstíny jsou:

33 lilas d´or - třpytivá, do červena, moje nejoblíbenější
34 rose d´or - třpytivá, do růžova, taky krásná

48 cendre de rose brune - matná - něco mezi 33 a 34, tmavší růžová

Although you have your make up on, the sparkle is missing? Right time for right blush! I like Bourjois blushes - the pigment is great and they last forever :-). What else I like is the small mirror and small brush inside ( I have never used them, but it looks cute, isn´t it? :-) )
 The best is to have matte one and shimmery too.
My favourite shades are :

33 lilas d´or - shimmery, colour - some kind of red, my favourite one
34 rose d´or - shimmery, colour - pink, also beautiful
48 cendre de rose brune - matte, colour - something between 33 and 34, darker pink than 34

4 comments:

  1. Zdravíčko je prostě základ!!! :)

    ReplyDelete
  2. Taky jednu mám a jsem s ní moc spokojená.:)

    ReplyDelete
  3. Best swatches in Internet! Seriously, I was looking for swatches of Bourjois 33, but everywhere it was bad, looked like other blushes. I love its gold shimmer! Now I know I have to buy it! Thanks :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...