Sunday, October 31, 2010

Without inspiration - za co jít?

Nuže. Stužkovák se blíží - máme ho už příští týden. U nás na Moravě není zvykem pořádat maturitní ples se šerpama, kde by si holky oblíkly dortové šaty, korunky, etc. Dělají se tu takové minimaškarní - vybere se téma a podle něj se všichni oblečou.
Často si třídy vybírají témata jako 70., 80., 90. léta (retro), námořníci, hippies, hawai, ...
No, my, abychom byli děsně originální a na něčem se konečně shodli, zvolili jsme téma ,,osobnosti" . Každý si může vybrat jakoukoli osobnost a za ni se převlíct - tak, aby bylo poznat, jaká osobnost to je.

Vtip je v tom, že ženských celebrit a průkopnic v historii až zas tak moc nebylo, a když už, neměly charakteristický prvek poznatelnosti nebo naopak měly takový, že by se nedal zrealizovat.
Napadá vás tedy nějaká žena, která by byla vhodná pro tento účel - aby se dal nějak vytvořit outfit/kostým a nebyla to blondýna? Všem předem děkuju za tipy!

Well, our school final-year party is coming soon. We have a topic ,,celebrities" and we all have to dress like somebody famous. Have you got an idea, who could I represent? It should be a woman with something charakteristic, not blond. Thank you for your tips!

10 comments:

  1. napadá mě coco chanel, ta se i hodí k tvým koníčkům :)
    no, mě čeká maturák na konci listopadu a naštěstí jsem si už pujčila šaty, nic dortovýho, jen ta sukně je nadýchaná, no :D

    ReplyDelete
  2. Mm, o té ještě popřemýšlím, díky!
    Tak si říkám, že by bylo mnohem jednodušší jít prostě na normální maturák ve společenských šatech a ne tohle..takže trošku závidím, že už to máš z krku.. :-)

    ReplyDelete
  3. no, tak úplně z krku to bohuže nemám, chybí mi boty a kadeřnice :D jako třída nemáme ani vybrané šerpy :D mě se naopak líbí nápad těchle maškarních.. nikdy to nebudeš mít stejné..

    ReplyDelete
  4. můžu se zeptat odkud jsi? ptž taky jsem z Moravy, ale o ničem takovém jsem neslyšela :D.

    a promiň, ale absolutně nikdo mě nenapadá...je to vcelku složitý vymyslet někoho, kdo není lady gaga :D

    ReplyDelete
  5. Z Brna :-).
    Lady gaga mě taky napadla :-D Ale..asi by to nebylo to pravé ořechové. Já totiž nevím, jak moc to ostatní budou prožívat, tak aby to nedopadlo tak, že já tam přijdu nahastrošená a oni normálně :-D

    ReplyDelete
  6. I would go for Mrs. Mia Wallace from Pulp Fiction.X

    ReplyDelete
  7. Ja som mala dresscode na halloween party mrtve osobnosti a isla som za coco chanel ... amalo to uspech! :) takze vlstne odporucam gabriell :)

    ReplyDelete
  8. Co Kleopatra? Jana z Arku? Kněžna Libuše?

    ReplyDelete
  9. Tak možnosti jsou obří, záleží na tom, co chceš, politiku, historii, film, jaký si typ, jestli chceš historický kostým, nebo nějakou modifikaci běžného oblečení. S kámoškou jsme byly na na tematické party, ona za Brigite Bardot(natupírované vlasy, mimišaty a linky), já za Marlene Dietrich (kalhotový kosým, cilindr).
    Nebo mě napadla Audrey Hepburn ze snídaně u tiffanyho, v podstatě jde o malé černé, rukavice, špičku a výrazný náhrdelník.
    Lady Gaga asi dneska napadne skoro každého, aby se vás sešlo víc.

    ReplyDelete
  10. Tak děkuju moc všem za tipy, jste moc milé!Nakonec to ale dopadlo tak, že půjdem ve společenským oblečení :-(

    Thanx for your tips, but finally it turned out, that we gonna go in formal, no costumes. :-(

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...