Sunday, November 21, 2010

Odpočinek v Praze / Relaxing in Prague

Odcestovala jsem na víkend do Prahy, abych viděla příbuzné, co mám ráda a taky trošku změnila prostředí :-). V pátek byla při vjezdu do Prahy nějaká nehoda, tak jsme tam popojížděli po centimetru a měli pěkné zpoždění. To jsem ale přežila a pak už byla doprava bez problémů. Druhý den jsme se po snídani, při které jsem objevila jeden tetin romantický čaj,  vypravily s tetou do čoko muzea v Celetné, které všem doporučuji! :-) . Podívaly jsme se na výstavu a mini-film o výrobě čokolády a pak nás tam odchytla jedna paní, co nám ukázala, jak se pralinky vyrábí a rovnou nám jednu nabídla.
Hned jak jsme vyšly ven, vklouzly jsme do jednoho neuvěřitelně roztomilého obchůdku s čokoládou, bonbónky a pralinkami. Tak nějak jsem si vždycky představovala  Medový ráj z Harryho Pottera :-).

Poté jsme zamířily nakoupit nějaké drobnosti a dárečky do Palladia, kde jsem poprvé v životě pila latté ve Starbucks (v Brně žádné totiž nemáme :-( ). Dala jsem si Toffee Nut Latté a musím říct, že bylo opravdu dobré. Hodně mléčné na můj vkus, ale i tak bezva :-). Ke kávičce jsme si sezobly pralinky, koupené v pralinkovém obchůdku. Medový ráj v zemi mudlů :-) !

Oběhaly jsme pak nějaké obchody, kde teď nabízí fakt skvělé věci. Přinesla jsem si například masku Kosmetická katastrofa z Lushe (a ještě nám k tomu dali kousek božsky vonícího mýdlíčka Dobrá víla jako dáreček :-) ), skládací balerínky z HaM nebo perníčkový sprchový gel z Manufaktury :-)
Víte, proč se tak těším na Vánoce? Protože o Vánocích všechno voní :-D

A co vy, máte rádi vůně Vánoc?



















I was in Prague for weekend, because I wanted to visit my aunt and uncle and relax a little bit.
I visited museum of chocolate in Celetná street and I really recommend it! We saw short film ,,how chocolate is made" and there was a woman, who showed us how pralines are made and gave one each of us.
After that, we slipped into a cute shop with chocolate, pralines and bonbons, which was near. It looked like the Honey Paradise from Harry Potter (I don´t know, if the name of shop with sweets isn´t different in english version).
About one hour later, we went to the Palladium shopping center - we wanted to buy some presents and some things to us also. First time I got a latté from Starbucks, because in my town we haven´t got there any café of this brand.  I got Toffee Nut Latté and one of pralines, which we bought. Honey paradise in world of muggles! 


I bought than Cosmetics Catastrophe face mask from Lush (and I got little soap called Goodmother as a gift), folding ballerina shoes from HaM and gingerbread showergel from Manufaktura (Czech brand).
Do you know, why I´m looking forward to Christmas? Because everything smells awesome!

And what about you, do you like how Christmas smells? :-)

3 comments:

  1. Tak ty regály se sladkostma si mi neměla ukazovat!!! Mňamy mňamy!!! A to kafe se šlehačkou, ááách! I když ve Starbucks jsem nikdy nebyla, a to jsem Pražačka, ale nějak k němu nemám důvěru :(

    ReplyDelete
  2. no pááni, hotový Medový ráj :) do Starbucks jsem taky párkrát zamířila, mají tam výborný kávičky :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...