Sunday, November 14, 2010

OPI - Black Onyx

Tyhle nehty jsem měla na stužkovák :-). Bylo to ve čtvrtek, takže ano, toto je nalakováno už 5. den (ano, ano, stydím se a za chvilku odlakovávám. Ale chtěla jsem je vyfotit ,,na památku" - stužkovák nemáte každý den). A ani odloupnutí. To jsem tedy od černého krémového onyxu nečekala (mám 2 vrstvy a seche).
 Barvička je krásně temně černá, jen na krytí v jedné vrstvě nemůžete spoléhat. Ale ve dvou  je to už krásně krycí a vy si můžete začít užívat divných pohledů okolí na vaše ,,satanisticky černé nehty" :-) .
Lakování v pohodě, nemůžu si stěžovat. A co se ještě tak hodnotívá?  Celkový dojem? Je prostě dokonale černý, tento láček. Černý v pravém slova smyslu. Takže až půjdu někdy na pohřeb, dám si APN (jak se můžete dočíst zde) na ruce a tuhle na nohy :-).

Those nails I had at my ribbon party (in our republic, there is a habit, that when we are in final year of high school, we have a party, where we get a ribbon with safety pins, on which is written from what school we are and some wisecrack, which is somehow typical for our class. And until final exam we wear it on our schoolbags).
And yes, I know that it is 5 days old, I am shamed and I´m gonna remove it now. I just wanted to do a photo because you don´t celebrate ribbon party every day.
But can you see? No chipping! It was a surprise for me. ( 2 coats and seche vite)
Black Onyx is beautiful cream deep-black color. You need 2 coats for full coverage and for views ,,oh, what a satanic nails!" :-).

4 comments:

  1. když jsem poprvý měla černý nehty, teta si myslela, že jsem si je někam skřípla :D

    ReplyDelete
  2. kedze onyx je moj oblubeny kamen ta farba sa mi strasne paci:)

    ReplyDelete
  3. Veju: :-D fakt? To je dobrý teda.. :-D
    Bianca: Mám taky ráda onyx :-) A černou, přirozeně. Takže tahle barva asi nebude ta, co ji zastrčíš do šuplíku a vytáhneš jen na helloween... :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...