Saturday, November 6, 2010

China Glaze Hearty Party over OPI Princesses Rule

Já vím, že to asi není nejideálnější kombinace. Ale vysvětlím vám, jak k tomu došlo.
Včera jsem si ho šla vyzvednout na poštu a doma obdivovala, co za skvost je člověk schopný stvořit. Hned jsem si řekla, že ho budu nosit až v prosinci... a tak tu seděl, koukal na mě a ostentativně mi ukazoval ty svoje nádherné třpytky...a tak o půlnoci, přestože jsem měla na prstech OPI Princesses Rule (další konejšivá růžová), neodolala jsem a nalakovala jsem ho přes to a omlouvala jsem si své povolení vůle tím, že si to určitě zasloužím už proto, že mám nakoupené skoro všechny vánoční dárky.
Je TAK dokonalý! TAK vánoční! TAK super! 
V prosinci ho chci nosit přes červenou a zlatou, tak vám to pak ještě nafotím :-)
No není dokonalý? Obsahuje malé stříbrné a zlaté glitříčky, zelené větší glitříky a červené puntíky (šestiúhelníčky). No bezva, ještě z něho začnu šišlat :-) Ale je fakt rozkošný, víte... Nejradši bych jím nalakovala všechno okolo (- zatím jsem teda zkusila jen ozajímavit cedulku na vánoční dárek :-) a vypadá to pěkně).
Lakování proběhlo bez újmy, prostě skvěle, vše se bez povelů rozmístilo kam mělo.

Nemáte někdo tip na podobný třpytkatý top coat, který by jen nebyl ve vánočních barvách? :-)

Yes, I know, that this isn´t the best combination of colours, but I will explain, how it happened. 
Yesterday I promised to myself, that I won´t wear it until December starts. But it looked at me and show me ostentatively its glitters, so...at the midnight, although I had OPI Princesses Rule at my nails, I lacquered it up ( as a reward for having mostly all of christmas presents for my family :-), of course ).
It is so awesome! So christmas! So cool!
In December I want to wear it over red and pale gold (then I´m gonna make some photos ).
It contains little golden and silver glitters, small green glitters and cute red hexagons. 


Do you have a tip for a similar kind of top coat, which is not in christmas colours? :-)

6 comments:

  1. To je dobry, já jsem ho lakovala zrovna dneska přes Jolly Holly, včera mi oba přišly :) A je fakt krásný! Jiný podobný bohužel neznám :(

    ReplyDelete
  2. Vypadá opravdu krásně! Já mám na Vánoce nejraději kombinaci bílé, zelené a červené a tohle by byla příjemná změna :)

    ReplyDelete
  3. ty už máš nakoupený pomalu všechny vánoční dárky? no tak to klobouk dolů teda :)
    jinak i tahle kombinace laků vypadá supiš a na tu vánoční se těším dvojnásob :) miluju váánoce :).

    ReplyDelete
  4. Jo, mám. Už mi chybí jen pro bráchu. Já to tak dělám vždycky, protože mám pak čas vychutnávat si vánoční atmosféru místo lítání po přeplňených obchoďácích. Děkuji za pochvalu O:)
    Mně se ta kombinace na nehtech nakonec taky zalíbila, vypadá děsně roztomile :-)
    Já taky miluju Vánoce! Neexistuje nějakej fanclub? :-D

    ReplyDelete
  5. Katy: Díky :-) Určitě si ho pořiď, zatím jsem nenarazila na nikoho, kdo by z něj nebyl uplně na větvi :-)

    ReplyDelete
  6. Týjo, je opravdu nádherný a máš pravdu, také mi připomíná Vánoce, spíše tedy Vánoční stromeček :))

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...