Wednesday, December 1, 2010

Lip Smacker

Po dlouhé době jsem se dnes na chvilinku mrkla do obchoďáku - o Vánocích se jim totiž radši vyhýbám. No a když už jsem tam byla, skočila jsem se mrknout do Douglasu, jestli tam nemají tolik opěvovaný Lip Smacker :-) a jak jistě tušíte, měli (za 69,- , pokud by vás to zajímalo). Zrovna jim dovezli plnou krabici těchto božsky chutnajících tyčinek a lesků na rty (ty lesky mám ještě v plánu vyzkoušet).

Vybrala jsem si příchuť Cotton Candy = cukrová vata. A chutná...ooo dokonale! Vracím se s ním do bonbónkových časů :-).
Hydratace dost slušná, ale ne taková, že bych si tento balzámek koupila na silně rozpraskané rtíky v tuhém mrazu. Spíše to s ním vidím na denní nošení podzim/zima , zima/jaro.

Hodnocení: Chuť: bezkonkurenční. Hydratace: ok. Balení: roztomilé (ale nedokážu si představit nějakou zralou elegantní ženu, jak jej vytahuje z kabelky :-) ).

A co vy, používáte balzámky na rty? Jaké příchutě? A vyzkoušeli jste někdy Lip Smacker?


Today I was shopping and I bought this well-known lip balm - Lip Smacker Cotton Candy. 
The taste is amazing, it is really like candy! Love it :-)
Hydration is good. It is not the balm for chapped lips in winter, but for fall/winter or winter/summer time it is great.


Verdict: Taste(aroma): Awesome. Hydration: OK. Package: Cute.

And what about you? Do you like and use lip balms? Have you ever tried Lip Smacker? 

9 comments:

  1. já jsem navždy věrná Neutrogeně. A to, že jsem toho vyzkoušela hodně, protože mám s pusou velké problémy. Za sebe ale musím říct, že nejlepší ze všeho, je obyčejná lékařská vazelína. I když pravda, vytahovat kelímek vazelíny taky není zrovna okouzlující :D

    ReplyDelete
  2. ja používam vždy tú istú značku...vlastne je to tá klasická hrozienková:) Lebo ostatné mi vysušujú pery a to som toho vyskúšala už dosť

    ReplyDelete
  3. no tak tohle je super :-) nesnáším, když balzám nechutná ;-)

    ReplyDelete
  4. u nas som to nikde nevidela predavat,ale teraz pouzivam balzam z M&S a som s nim spokojna :)

    ReplyDelete
  5. Lip Smacker znám. Přivezla jsem si dva z Německa oba žvějkačkové. Voní prostě naprosto BOŽSKY!! Naposledy jsem si koupila v Claire's taky nečekaně žvejkačový :D (sem na ně ujetá) balzámek, ale netuším co je to vůbec za značku, ale ten hodně podobný LS. Jinak nedávno mě zaujalo, že moje kámoška má od LS lesk na rty s příchutí FANTA :)))) Já jsem momentálně posedlá balzámkem z Lush - Javorový mls :))))))

    ReplyDelete
  6. Ja som kupil priatelke LIPSMACKER Paul Frank- Raspberry. a mala strasnu radost tak doporucujem.
    Nasiel som to tu:
    http://www.facebook.com/pages/The-Paul-Frank-store-Slovakia/160059817339818

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Bezva, ty jsem ještě neochutnala :)

    ReplyDelete
  8. pre mna ako chlapa je kazdy balzam ktory ma moja priatelka strasna otrava. Ale co si strasne cenim na Lip smackers je ze krasne vonaju. ja by som ich najradsej zjedol xixixi ale zasa na druhej strane kvalitny balzam ma urcite vela vyhod a to uz oceni kazdy chalan xixo. A mne ulahcuje kupu prilezitostneho darceku a to som nasiel dalsie prichute.

    ReplyDelete
  9. odporucam: soyou.sk alebo soyou.cz. Maju obrovsky vyber balzamov Lip Smacker- Coca Cola, Fanta Sprite, Paul Frank atd...... www.soyou.sk

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...