Monday, December 27, 2010

Marktett´s B-day presents

Btw: to není můj dort, nemívám žádný, bcs je všude moc jídla :-).
Tak jo. Přiznávám to, mám poslední teenagerovskej rok. :-)
Dostala jsem spoustu úžasných dárečků, ze kterých jsem pořád ještě uplně na větvi! Nefotím je sem ale všechny, přesto mi všechny, opravdu všechny udělaly nehoráznou radost.
Chápete to? Moje první razítka na nehty Konad!!!! (už stačí koupit si jen vysněnou destičku M59) A taky lístky na Lord of the Dance na březen (uf uf, to ještě pořád rozdýchávám), spousta čokolády (a že jí letos bude potřeba hodně :-) ), nádherná bižutérka, šátek, bonbóny, svetřík, fialová kabelka, kosmetická taštička, sušené ovoce, přáníčka, růže, dokonalé smsky...a ještě spousta dalších. Děkuju ještě jednou všem moc (protože vím, že si to přečtete :-) ).

A všem ostatním děkuji moc také, je pro mě úžasný dárek, že sem chodíte a necháváte tu komentáře, z nichž mi každý vždycky udělá nesmírnou radost :-) 


(kdyby někdo náhodou věděl, jak udělat, aby byla z videa jen ta lišta, ráda si nechám poradit O:-) )


Ok. I have last teenage year :-).
I got lots of amazing gifts, from which I am still in a shock. I haven´t got picture of all of them, but from all I am really happy!
Do you understand? My first Konad mini set (now I just have to buy image plate m59, which I need)! And tickets to preformance Lord of the Dance ( in March), a lot of chocolate (I will need it this year!), amazing necklace, scarf, bonbons, sweatshirt, purple handbag, cosmetics bag, fruit, greeting cards, roses, awesome sms, and more.. Thank you!
 

And thanks all of you, it is an amazing gift for me, that you read my blog and let there so many nice comments, which all make me happy.

16 comments:

  1. Všechno nejlepší! Konad závidím...

    ReplyDelete
  2. Všechno nejlepší :) Ať už je tady post o Konadu :)

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!I wish you love, peace, happiness, and LOTS of nailpolish and beauty stuff:) Big Hugg!:*

    ReplyDelete
  4. všechno nejlepší :) doufám, že co nevidět sem dáš první nehtíky s konadem :)

    ReplyDelete
  5. Také přeju vše nejlepší k narozeninám! A závidím ten teen věk :-D Dárečky jsi dostala opravdu krásné, je vidět, že tvoji blízcí ví přesně, čím ti udělat radost :-)

    ReplyDelete
  6. Taky přeju jen všechno nejlepší!

    ReplyDelete
  7. Pripájam sa k blahoželaniam a rovnako sa teším na konad art!!! :-)

    ReplyDelete
  8. Děkuji moc všem! Jste miloučké ;)
    Konad nehtíky určitě brzo uvidíte, i já se už nemůžu dočkat, až to vyzkouším! :)

    ReplyDelete
  9. Jůůů, tak dodatečně všechno nejlepšíííí :) já už jsem prvním rokem cetka a poslední náct bylo úžasný :).
    Tak nejvíc závidím lístky na Lordy :). Jenom škoda, že už tam neskáká Michael Flatley, žee? Po tom chlapovi bych skočila, i když už je staršíí, pardóón ;). Ale na těch dvdčkách ho strašně žeruu :).
    Jinak koukám, že Ty jsi naprosto nehtový maniak. Já mám teda taky laků plný šuplík, ale žádný OPI, destičky ani razítka nevlastním ;). Možná proto Tvoje nehty a kreace jsou vždy o 100% dokonalejší než ty méé ;).

    Pardon za tak dlouhý comment, nějak jsem se tu rozkecala :D.

    ReplyDelete
  10. mňam mercie. koukám že sji dostala super dárky. :) hlavně že jsi spokojená. já jsem taky nejštastnější. taky mám na blogu co jsem dostala kdyby tě to zajímalo. :))

    ReplyDelete
  11. @Claudia: Thank you! :-)

    @Veju: Díky! Na ty Lordy se moc těším, ať tam skáče kdo chce. Je to skvěle načasované, protože 5.3. mám přijímačky na VŠ, tak se alespoň trošku odreaguju :)
    Maniak nejsem O:-) Já plnej šuplík laků fakt nemám, ale když už laky mám, tak OPI :-D
    Jsi milá, děkuju za kompliment O:-)

    @Lucy: Jo, jsem z nich nadšená :-) Krásné dárečky btw! :)

    ReplyDelete
  12. Jojo, kulma dělá super vlasy. :) A toaletka je krásná, určitě máš taky krásnou. ♥ :) Děkuji moc za komentář staršně si mě potěšila! :) Jsi zlatá!

    ReplyDelete
  13. Vše NEJ a užij si Teen věk. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Všechno nejlepší, Markett! Ať se ti splní vše, co si jen přeješ.

    ReplyDelete
  15. Tak to budu 5. března držet palce, ať Ti to vyjde :). Je fakt, že na ty Lordy se dá koukat pořád :). Měla jsem období, kdy jsem to sjížděla pomalu denně :D.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...