Sunday, December 12, 2010

Snowmen nail design

Poprvé v životě jsem se rozhodla zkusit na nehty něco namalovat. A jelikož bylo všude kolem hodně sněhu, vzpomněla jsem si, že jsem kdysi viděla, jak si někdo udělal na nehtech sněhuláčky. A tak jsem se do toho pustila. No, bude potřeba získat si cvik a ,,chirurgickou ruku", ale na první pokus jsem byla spokojená.
Nakreslila jsem na každý prst sněhuláčka a na prsteníček jsem ho přizoomovala :-) .

Použité laky:
Podklad Essie
OPI- Sheer Your Toys -1 vrstva (základní podklad)
OPI- Happy Anniversary -1 vtstva (třpytivý podklad)
OPI- Alpine Snow (těla sněhuláků)
OPI- Black Onyx (klobouky a kamínky u sněhuláků)
OPI- Royal Flush Blush (mrkvové nosy)
OPI- I Am Not Really A Waitress (šála sněhuláčka)
Seche Vite- Top Coat

A omlouvám se, foťák zase odmítl spolupracovat, tak jeden sněhulák je přesvětlenej a vypadá, že nemá nos, přestože měl :-).


First time in my life I tried to paint something on my nails. And because everywhere around me was a lot of snow, I remembered, that I saw somewhere somebody wearing snowmen on nails. It would need "surgeon hand", but I am content, because it was the first time.
I painted snowman on every finger and on ring finger I zoomed it :-).

Used polishes:

Essie Base Coat
OPI- Sheer Your Toys -1 coat (basic color)
OPI- Happy Anniversary -1 coat (shimmery base)
OPI- Alpine Snow (snowman´s body)
OPI- Black Onyx (hats and little stones)
OPI- Royal Flush Blush (carrot nose)
OPI- I Am Not Really A Waitress (scarf)
Seche Vite- Top Coat 

And I am sorry, my camera didn´t cooperate again, so third snowman looks, that he hasn´t got nose, although he has. :-) 

4 comments:

  1. No ty bláho! To je úžasný! Až si budu příští week dělat christmas nails, taky to zkusím, ale předem vím, že takový to teda rozhodně nebude :-D.

    Tohle vyžaduje opravdu hodně trpělivosti, co? Je to fakt parádní!

    ReplyDelete
  2. náhodou krásný! ten na malíčku je epesní :)

    ReplyDelete
  3. Ooo děkuji, jste moc milé :-) Vůbec jsem nečekala tak pozitivní reakce :-)

    Veju: Christmas nails? Tak ať se ti to podaří! Určitě to budeš mít krásné :-)
    Trpělivost...no...pokud máš špendlíky a párátka, tak to jde docela od ruky ;)

    Markétka: Děkuji moc O:-)

    ReplyDelete
  4. No ty jsou kouzelné... Já bych na to asi neměla nervy :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...