Sunday, December 26, 2010

Yankee Candle

Už chápu, co znamená vonná svíčka. Znamená tohle!
Je to jeden z nádherných dárečků, co jsem dostala k Vánocům. Tahle má vůni Christmas Cookie a je prostě dokonale vanilková. Taková sladká, hřejivá, záhadná vanilka. Zrovna mi tu hoří na stole...Je uklidňující a OPRAVDU voní. Škoda, že nemůžete přetřít monitor rukou (jako stánku v  kosmetickém katalogu nebo časopise), aby se vůně uvolnila. Protože to by fakt stálo za to. Cena samozřejmě odpovídá kvalitě, ale pokud jste svíčkofilové, můžete zvážit, zda se vám to vyplatí.
Yankee candles se vyrábí v Americe, ale u nás se dají docela v pohodě koupit.

Jsem z ní tak nadšená, že jsem se prostě musela podělit.
Znáte Yankee Candle?



Now I understand, what ,,scented candle" means. Definitely this!
It is one of beautiful presents I got for Christmas. The scent is called Christmas Cookie and it has amazing vanilla aroma. Sweet , warm, mysterious vanilla. I have it lightened right now :) . It is calming and it smells really significantly. It isn´t the cheapest candle, but candleholics may consider, if it worth it.

I am so excited, that I had to write about it.
Do you know and like Yankee Candle? 

4 comments:

  1. a! článek přesně pro mě. vonný svíčky a hlavně yankee candles miluju. <3 zrovna mi tu hoří feliz navidad. a já teda od ježíška žádnou nedostala, ale hodně jsem jich rozdala. jo a sobě jsem vlastně taky jednu nadělila, sun & sand, ale tu si nechám na léto (ano, já je pálim i v létě, no comment...)

    ReplyDelete
  2. @ Anniething: Bezva! Už jsem se bála, že jsem svíčkofil sama :-) Sun & Sand jsem na ebay viděla i ve sprejové formě, ale to už asi není ono. Kupuješ v obchodech nebo na netu? :)

    ReplyDelete
  3. nepoznam,ale ako ju tu vidim a ako si ju krasne opisala,hned by som ju chela vonat :D:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...