Monday, January 31, 2011

2 Topcoaty: super levný matující a nepoužitelný svítící / 2 Topcoats: cheap mattifying and unusable glowing

Zatím jsem se o nich nějak nezmínila, tak je načase to změnit :)

Jako první tu máme matující od značky Fairwind, který jsem koupila v drogérii Schlecker za nějakých 29,- kč :-) Službu plní skvěle, vyschl docela rychle, jsem spokojená :) . Výdrž by mohla být lepší, ale co, za ty peníze :).

No a tento druhý - China Glaze-Ghoulish Glow - jsem koupila jako potěšení pro dětskou část své duše. Svítí totiž ve tmě (a takový věci já vždycky milovala - céčka, lepící hvězdičky na strop, nálepky, ...). Jenomže: v jedné vrstvé skoro nesvítí. Ve dvou nic moc. Ve třech už svítí dost, ale to zas vypadá jako soplík, takže doporučuji jen přes zlaté nebo žluté laky.
Nasvěcovala jsem to lampičkou, tak byla občas sranda usínat se zářícíma nehtama. Až jsem se jednou i lekla :-D. Po nasvícení ale světlo v laku vydrží tak půl hoďky, celonoční záření neočekávejte.

P.S.: Děkuji všem followers (vítám ty nové! :) ), jsem moc potěšena, že je vás už přes 40, jste mojí motivací psát. Díky, díky, díky!





The first is mattifying top coat - brand Fairwind, which I bought in Schlecker drugstore and which cost about 1 euro. It works great, dries fast. It could last longer, but for this price... :) I am content.


Second one - China Glaze-Ghoulish Glow -I bought as a present for childish part of my soul. It glows in the dark! ( I have always loved glowing stuff -  glowing plastic stars, stickers, ..). But. One coat: not glowing at all. Two coats: Glows a little bit, but not enough. Three coats: It glows well, but it look like a snot :-x a little bit. So I recommend to use it over golden or yellow polish.
When I went to the bed, I had a shock, what is glowing there! :-D So be careful, it is sometimes scary too.


P.S.: Thank you, my dear followers, it is you, who gives me the motivation for writing. Thanks!

15 comments:

  1. Ten ghoulish grow mě hrozně zajímá, lak co svítí ve tmě, na to asi popis nestačí :-)

    ReplyDelete
  2. Už jsem dodatečně přidala i fotku :) - nevím, jestli jsi ji viděla, protože jsem to prvně zveřejnila a pak až přidala :).

    ReplyDelete
  3. Neviděla, až teď. Je to supeer, sakra, proč to nesvítí v jedné vrstvě a celou noc?

    ReplyDelete
  4. Taky jsem milovala hvězdičky. No, škoda, že svítí až ve 3. :(

    ReplyDelete
  5. týjo takový lak jsem ještě neviděla! ten chci!!!!!! :)))

    ReplyDelete
  6. na ten svítící jsem si brousila zuby dlouho, ale naštěstí jsem odolala :D

    ReplyDelete
  7. Ten lak svítí?! Já chci taky :D Usínat s nehty které svítí? to byl vždy můj sen (dobře nebyl :D) ... bylo by to, jako bych měla okolo sebe spoustu hvězdiček :)

    ReplyDelete
  8. love it:)

    check out the chanel black pearl! amazing:)x


    check it out sometime:)
    au revoir,

    http://www.inablondeworld.net/

    ReplyDelete
  9. @Blanche v Dánsku: To jsem si taky říkala!
    @An: Jo no :-( Škoda škodoucí.
    @Dasdusha: díky :)
    @- Angel -: Myslím že na ebay ho určitě najdeš :)
    Markétka: Tak on není špatný, měla jsem ho přes zlatavý a nešlo poznat, že je nějakej soplíkovatej. Ale to svícení by mohlo být lepší, no..
    @Markéta: :-D hezká představa. Ono usínat s tím ještě není taková věc, ale když se třeba po pěti minutách probudíš a vidíš najednou světýlka, který tvůj racionální mozek, neuvědomující si existenci takových bezva věcí, jako je svítící lak, nedokáže vysvětlit, to je pak šok :D

    @Thekla: Thanks!

    ReplyDelete
  10. Skvělý tip na párty nebo Halloween nebo něco podobného. I když trochu děsivé, že to někoho napadlo. ;)

    ReplyDelete
  11. MOhla bych vědět kde si ten China Glaze-Ghoulish Glow koupila? Psala si na ebay, ale nemám paypal, takže tam kupovat nemůžu :/ Dá se koupit i v nějaké drogerii, nebo jenom přes internet? Díky za odpověď

    ReplyDelete
  12. @eFenuška: Já ho kupovala přes jednu paní, taky Paypal nemám. V drogérii ho nemají určitě a na netu nevím, zkus leda googlit nebo najít někoho, kdo umí na ebay nakupovat. :) Ještě mě napadá kontaktovat někoho na aukru, kdo tam prodává laky :)

    ReplyDelete
  13. @Markett: Našla jsem ho, ale normálně stojí 2-5 dolarů a když si ho nechám poslat tak 22-25 :/ Škoda, zrovna takový bych si hrozně moc přála :( Kouknu ještě teda na to aukro, snad budu mít štěstí... :) Díky moc :)

    ReplyDelete
  14. Ou s tou výdrží je to škoda, zrovna jsem objevila jeho existenci a zamilovala se.

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...