Monday, January 10, 2011

Maxi Cupcake Pops


Hotové CCP, na nehtech OPI- Suzi & Lifeguard
Možná už vám došlo cukroví a máte před sebou náročné období (zkouškové, pololetí, shon v práci...), tak můžete zkusit něco dobroučkého pro zlepšení nálady!

Tuhle dobrůtku jsem dělala už před Vánocemi, jako drobnůstku pro každého ze třídy. Slíbila jsem jim, že v lednu zveřejním recept, tak je tady pro vás všechny :-)
Jedná se o trošku časově náročnější recept, ale stojí to za to :). Z uvedeného množství jsem udělala 38 ks CupCake Pops.

Základem může být jakákoli buchta. Protože jsem dělala předvánoční CCP, upekla jsem buchtový perník podle tohoto receptu:
Na perníkovou buchtu potřebujeme:

2 hrnky mouky (cca 300 g) (já použila bezlepkovou)
1 hrnek cukru krupice
1 vanilkový cukr
1 kypřící prášek do perníku
2 celá vejce
¾ hrnku vlažného mléka
3  polévkové lžíce medu
1 hrnek oleje
3 polévkové lžíce kakaa

V míse ušleháme vajíčka s cukry, olejem a medem, přidáme mírně ohřáté mléko
V další míse si nachystáme suchou směs: mouka + prášek do perníku + kakao
K vaječné směsi s mlékem a medem přisypeme suchou směs a smícháme v těsto 
Nalijeme na vymazaný a vysypaný plech a pečeme v rozehřáté troubě na 170 stupňů cca 25 minut


Dále potřebujeme: 
 ¾ plechu upečené, vychladlé buchty

Mascarpone (kelímek) - dá se koupit běžně, bývá u mléčných výrobků v chladu, kelímek cca 50,- Kč

Vanilkový cukr (1 ks)

Bílá (2x) a tmavá poleva (nebo tmavá čokoláda s máslem)

Potravinářské barvivo - růžové 

Zdobení – lentilky (stačí jedny větší), posypy..
 
Vykrajovátko
Špejle
Něco, kam zapíchnete hotové CCP - polystyren nebo krabice s dírkami 
Celofánové sáčky a mašličky na zabalení

Postup: 

1,Ve velké míse rozmělníme koláč na sypkou směs

2, Přidáme skoro celý kelímek mascarpone a jeden vanilkový cukr, zamícháme.






3, Vezmeme trochu hmoty, vytvarujeme spodky pomocí formičky a vršek zakulatíme. 
 










4, Až uděláme všechny, dáme je do chladu (v zimě na balkon) asi na půl hodiny (tohle nepodceňte, jinak se pak rozpadají). 
5, Přineseme z chladu.


6, Rozpustíme tmavou polevu a buchtičky do ní namočíme spodkem - hned jak ji odložíme už polomáčenou, zapíchneme do ní špejle (já dala 2, protože to jsou maxi CCP, tak aby to udrželo). Pro lepivost špejlí ponoříme jejich konec do čokolády než je zapíchneme. Pak dáme CCP opět na chvilku do chladu.





7, Smícháme malilinko vody s potravinářským barvivem a přidáme do bílé polevy -> vznikne nám růžová.





8, Namočíme do  růžové vršek, posypeme dekoračními perličkami a ozdobíme lentilkou.






9, Zapícháme třeba do polystyrenu nebo do krabice s dírkami.
10, Necháme vychladnout.







11, Zabalíme do celofánových sáčků a zavážeme mašličkou.


Dobrou chuť ;) !  

I am sorry, this recipe is only in Czech language, it is long and difficult for translating. In case try to use translator O:-) 

21 comments:

  1. Vypadá to moc dobře! Mňamííí :)

    ReplyDelete
  2. To muselo byt velmi vela práce! Aj s kolacikmi aj s clankom! Klobuk dole, sikovna si :-)

    ReplyDelete
  3. No to je dokonalé!To musím vyzkoušet :)
    Tu lištu jsem tam přidala tak, že jsem si na youtube zkopírovala obsah videa, když klikneš pod ním na vložit. Pak jsem to vložila na blog do článku do upravit html a změnila jsem width toho videa na 600 a height na 25 (tím je to tak úzké) :) kdyby něco, napiš, poradím podrobněji :)

    ReplyDelete
  4. jojo jsou krásné :) inspirace na bakerella, že? (ne, že by na to bylo něco špatného) :)

    ReplyDelete
  5. @An: Dííky! Myslím, že to bylo i dobroučké :)

    @Veve: No časově to zabralo dost, ale dá se to zvládnout :-) A u receptu jsem se snažila, aby to bylo srozumitelné, proto ta délka..díky za pochvalu :)

    @Mirabelle: Zkus, je to fakt roztomilé :). A díky moc za radu, brzo to zkusím! ;)

    @Teres: Díky za pochvalu ;) Jj, zahlídla jsem to kdysi u bakerelly. Problém byl v tom, že v USA mají jiné suroviny, takže jsem vlastně vymýšlela, jak udělat ,,českou verzi" :o)

    ReplyDelete
  6. Nádhera!!!! Jestli chutnají zčásti tak dobře jak vypadají, tak jdu chystat ingredience=)

    ReplyDelete
  7. Ty blááho, Ray to je úplně úžasnýýý :). Skvělý nápad, taky se do toho jednou pustím. I když já jsem v kuchyni trošku nemotora :D.
    Když jsem viděla první fotku, napadlo mě, že něco takovýho by nějak použila Katy Perry :).

    A ten barevně vyladěný talíř lentilek je parádníí :.).

    ReplyDelete
  8. Vypadají nádherně! Ale pro mě dost složité :D

    ReplyDelete
  9. @Talka: Díky ;) Určitě budou chutnat ;)
    @Veju: O:-) och, červenám se. Neboj, to určitě zvládneš, vážně to není těžký ;)!
    @Mína: Díky O:-)

    ReplyDelete
  10. Krásné!! Mňamozní! :) Určitě to zkusím!
    Jsi šikulka! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. teda spadla mi čelist :) vypadají opravdu úúúžasně a roztomile! šikovná :)

    ReplyDelete
  12. @Dashdusa: Díky moc :-) Zkus ;)
    @Evie: jen škoda, že není můj :-D
    @-Angel-: Jéé, díky, jsi milá ;)

    ReplyDelete
  13. Markétko, po nějaké době jsem zavítala na Tvůj blog a nestačím koukat. Ty jsi tak strašně šikovná! Vážně!! Úžasné články a ještě úžasnější nápady! Jsi skvělá!! A nad tímhle vážně smekám! To je prostě úžasnéé!!!

    ReplyDelete
  14. @Hanka: Hani, ty jsi zlatíčko! :-* Však někdy uděláme piknik a dám ti ochutnat :-D

    ReplyDelete
  15. ty brdo .. ty si ina sikulka :)

    ReplyDelete
  16. Tohle prostě musíte ochutnat!! Je to snad to nejlepší cukroví, co jsem kdy jedla..a to myslím vážně! Rozplývá se to na jazyku jedna báseň a ta úžasná chuť... ooo.. dala bych si zas a zas a zas... :D :))) ale to by mi kazilo mé hubnoucí předsevzetí :D

    ReplyDelete
  17. wow, tak to je moc! To bys mela normalne prodavat! super cute ;)

    ReplyDelete
  18. Byly tak strašně moc dobrý, že to někdy musím taky zkusit :)

    ReplyDelete
  19. Naprosto bomba! Nekecám! Skvělé, tleskám a chci také jedno od Tebe. (škoda, že nejsem tvá spolužačka)!
    Silvi

    ReplyDelete
  20. Děkuju, děkuju, děkuju moc! :-*

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...