Wednesday, January 5, 2011

OPI - Tijuana Dance

Pod uměl. světlem(fial.odlesky) 
Tenhle láček jsem vybrala mamce k Vánocům. Pokud hledáte něco roztomilého na francii nebo chcete ,,téměř bezbarvý lak", jděte do tohoto! Je jemný a půvabný. JENŽE. Pokud chcete, aby byl krycí, musíte počítat se 4 vrstvami a to ještě stejně nebudě plně krýt dle vašich očekávání.
Barvička je jemně růžová, ve srovnání třeba se Suzi and Lifeguard je malililililinko (ale opravdu jen minimálně) tmavší, průhledná růžová s fialovým odleskem ( v konečné fázi se Seche to na mě působilo až trošku jelly, skleněným dojmem).
No a zkusila jsem razítkovat (chtěla jsem jen ozdobit, ne na všech 10) a dopadlo to...ehm, budu ještě muset cvičit :-) Ale je to zábava :-)


This polish was a present for my mum. If you´re looking for something cute for french manicure or you want ,,almost clear nail polish" , buy it! It is delicate and charming. BUT. If you want to make it covering, you have to rate with 4 coats at least.
The color is light pink, as compared with the Suzi and Lifeguard, this one is darker a little bit (but really minimally), quite transparent pink with purple reflection (in a final step it seemed to be jelly a little bit, but not exactly..).
And I tried stamping (I wanted to decorate just one nail, not all of them) and it turned out...ehm...well...I will exercise, don´t worry :-) But it´s fun! :) 

16 comments:

  1. Zajímavý lak :) Já jsem razítkování pořád ještě nezkusila, zato jsem si dnes poprvé koupila jakési nálepky na nehty ebelin, tak se na ně těším...

    ReplyDelete
  2. @Sonidlo: Tak to jsem zvědavá, doufám, že se brzo objeví na tvém blogu! ;) :)

    ReplyDelete
  3. za sebe musím říct, že z celého laku se mi líbí jen ten název.. :(

    ReplyDelete
  4. Líbí se mi ;) Sice takové barvy nevyhledávám, ale jako změna je to fajn.

    ReplyDelete
  5. Já bych si ho asi taky nenalakovala, ale barva se mi taky líbí.

    ReplyDelete
  6. @Markétka: Ten název je super, to máš pravdu ;) A lak...asi bych si ho též nevybrala na normální nošení, hlavně kvůli tomu krytí. Ale mamce vyhovuje, tak je vše fajn.
    @Boruvk_a: :-) Mně se líbí pro ten fialovej odlesk :). Ale krytí to nezachrání. Tak třeba jednou, až budu chtít změnu na francii...
    @Mína: :-) Taky mám takových barev hodně, co ke mně prostě nesedí..

    ReplyDelete
  7. jak děláš ten vzorek na nehtě? de to i na normální? :)

    ReplyDelete
  8. @Teres: Dělám ho razítky Konad.
    Na normální znamená co? :-) Laky, nehty? Jde to na všechno :) A je to jednoduché a zábavné. Doporučuju ;)

    ReplyDelete
  9. chápu, mamče bych as taky vybrala podobnej, protože uznávám, že ona svítivě zelený laky nosit prostě nebude :D

    ReplyDelete
  10. @Markétka: :-D to je srandovní představa, pobavila jsi mě :-D

    ReplyDelete
  11. Já jsem tenhle láček kdysi měla, ale přesně to nekrytí mě moc nebavilo. Ale razítka super, kdyby jsi viděla můj první až padesátý pokus...ani jedno nevyšlo. Já jsem hrozně levá!

    ReplyDelete
  12. @Blanche: zvedáš mi sebevědomí? :-D

    ReplyDelete
  13. Mně přijde, že to máš narazítkovaný pěkně. Sama jsem to teda nikdy nezkoušela, takže ze mě možná mluví hlavně nezkušenost. ;)
    Ta barva je pěkná, ale kdo má mít trpělivost si na čtyřikrát lakovat nehty, aby to šlo poznat.

    ReplyDelete
  14. Takový jednoduchý, ale pěkný. .)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. @Anička: Přesně s tou barvou a trpělivostí souhlasím, uplně jak říkáš. A díky za pochvalu O:-)
    @Dasdusha: Díky ;)
    @Bee: Děkuju moc :-)

    Jste milé.. ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...