Thursday, January 13, 2011

Porovnání odlakovačů / Nail polish removers comparison

Zrovna si odlakovávám nehty, tak mě napadlo, že se s vámi můžu podělit o zkušenost, po kterých odlakovačích sáhnout a po kterých ani ne:


1)
Název: Miss Sporty - Strengthening nail polish remover
Objem: 100 ml
Cena: 39,- Kč
Dostupnost: Drogerie
Bez acetonu?: Ne
Balení: Ujde, vypadá strašně drobně, odhadovala bych při pohledu na lahvičku mililitrů 50, ne 100 :). Uzávěr ujde. Prostě průměr.
Hodnocení:  Z drogeriových to bude asi ta lepší sorta. Odlakovává podobně dobře jako Orly, o kterém se dočtete vzápětí. Příjemný odlakovač zvláště pro ty, kteří chtějí nakupovat v drogériích, ne na netu. Poměr cena/množství/výkon plně uspokojivý. Nehty moc nevysušuje. Měl by mít i bělící formuli, jestli ale opravdu bělí, nedokážu zhodnotit.


2)
Název: Orly - Extra strength remover
Objem: 120 ml
Cena: 90,- Kč
Dostupnost: Internetové obchody
Bez acetonu?: Ne
Balení: Skvělé! Flip-top víčko je opravdu famózní, skvěle se jím odlakovač dávkuje.
Hodnocení:  Škoda, že už není dostupné půllitrové balení. Protože tenhle odlakovač miluji. Odlakovává krásně, po odlakování nehty nejsou jak po krutém mučení a taky není růžový (haha, ano, i za to má u mě bod :-) ). A jo, vím, že ten aceton mu kazí reputaci, ale co už, odlakovače s acetonem prostě odlakovávají lépe.


3)
Název: Rossmann - Odlakovač bez acetonu
Objem: 125 ml
Cena: cca 20,- Kč
Dostupnost: Drogerie Rossmann
Bez acetonu?: Ano
Balení: Hrozné, veliký uzávěr ze kterého to strasně moc teče, už několikrát se mi trošku vylil
Hodnocení:  Nehty jsou po něm nesmírně vysušené, balení (ano, jak jsem řekla) hrozné. To, že má složení bez acetonu je sice pěkné, ale odlakovávání není tak efektivní jako u předchozích.

 


1) 
Name: Miss Sporty - Strengthening nail polish remover
Volume: 100 ml
Price: 1,5 euro 
Where to buy: Drugstore
Without acetone?: No
Package:  Average. Nothing special. Locking piece is normal. The bottle is small.
My comment:  I would say that in Czech Rep. it is one of ,,better ones" in drugstore. It works as well as Orly do. Ratio of price/volume/effectivity is great. 


2) 
Name: Orly - Extra strength remover
Volume:120 ml
Price:3,5 euro
Where to buy: e-shops
Without acetone?:No
Package: Amazing! Flip-top locking piece is brilliant, you can use exactly how much you need.
My comment: I really like and recommend this remover. My nails are not dry after removing and it works simply great. And yes, I know that an acetone isn´t the best, but it works, so what :-).

3) 
Name: Rossmann - Remover without acetone
Volume: 125 ml
Price:1 euro
Where to buy: Drugstore Rossmann
Without acetone?:  Yes
Package: Horrible! Big bottleneck is unpractical. 
My comment: Nails are dry after using this remover. I don´t recommend it. The fact, that it doesn´t contain an acetone is fine, but doesn´t save it at all.

12 comments:

  1. tak to abych zkusila ten Orly :)

    ReplyDelete
  2. Já mám nejradši Essence, strašně mi totiž vadí smrad odlakovačů a tenhle jediný je snesitelný. Mají verzi s acetonem i bez - ta s ním je modrá, kokosová, kdyby tě to zajímalo :-D

    ReplyDelete
  3. @Markétka: Je super, zkus :)
    @Viennettka: No tak poté, co se nadýchám Seche, už mi všechno připadá slabé :-D Ale díky za tip, kokosovou vůni mám ráda :)

    ReplyDelete
  4. Já používám ten zelený z DM, nijak extrémně nevysušuje a nehty po něm krásně voní=) Te ď dokonce vylepšili design a to víčko je přímo s dávkovačem!

    ReplyDelete
  5. Já zelený rossman (to vysušování bude asi znak všech odlakovačů bez acetonu) a Sally Hansen, který si přelévám do lahvičky DM (jak zatlačíš na vršek a nemusíš otáčet).
    I když se mi líbí odlakovače OPI a ORLY, nedokážu se přinutit dát za ně třeba o 200 Kč víc, než za odakovač obyčejný, protože jakýkoliv odlakovač je pořád dryák co rozleptá lak :).

    ReplyDelete
  6. Ale já mám zvýšenou spotřebu odlakovače, tak proto.
    A ještě hezký novy rok!

    ReplyDelete
  7. Já momentálně používám růžový od Sally Hansen a spokojenost i příjemně voní :)))

    ReplyDelete
  8. Prima článek. Díky za info. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. fajn článek, protože já se vždycky s odlakovačema nazlobim :-D

    ReplyDelete
  10. pekný článok ja mám vždy štastie na blbé odlakovače ako napríklad Rossmann

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. dobrý a napaditý článek ;) http://margareeth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Dobrý den měla bych na Vás dotaz, v které drogerii se dá koupit odlakovač Miss Sporty - Strengthening nail polish remover
    a nebo jiné acetonové odlakovače. Mockrát děkuji Péťa B. Prosím o odpověd na email. petra.balkova@atlas.cz děkuji

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...