Tuesday, February 1, 2011

7 Things you maybe don´t know about me

Narazila jsem na to u StyleAndLavender a tak jsem se rozhodla, že se též připojím :)  Ne, že bych se tady někdy nějak prezentovala, takže toho bude asi docela hodně, co nevíte.. No zkusím vypíchnout nějaké body, co nejsou tak samozřejmé.


1, Od dětství tancuju. Dělala jsem balet, country, moderní gymnastiku, estetickou gymnastiku, street dance, břišní tance, klasické taneční, salsu, zumbu. Balet mám dodnes ráda (už ale jako divák).

2, Při zápisu do školy měly všechny děti kreslit postavu. Jakoukoli. Většina holčiček nakreslila princeznu. Já myslivce s flintou.

3, Učila jsem se 3 roky latinsky, jeden rok církevní dějiny a dva měsíce řecky (to se ví, že řecky nic neumím).

4, Preferuji kytky v květináči. Řezané považuji za mrtvé.

5, Neumím nakupovat přes e-bay.

6, Mám 3 úžasné sourozence (2 brášky a sestru, jsem nejmladší).

7, Ve 14ti jsem jela přes hranice (tehdy ještě s celními kontrolami) bez pasu, na šalinkartu (=tramvajenku :-P).

Přidejte se taky! Všichni ;)

1, I have been dancing since I was a little girl. I have danced ballet, country, modern gymnastic, estetic gymnastic, street dance, belly dancing, classical dancing, salsa and zumba.
2, When we went to the school first time, we was asked to draw someone. Most of girls draw a princess. I draw huntsman with a rifle.
3, I was learning Latin language 3 years, sacred history one year and two months Greece language.
4, I prefer flowers in flowerpot. Cut flowers I consider for dead.
5, I haven´t learn, how to buy something from e-bay, yet.
6, I have 3 awesome siblings (2 brothers and sister, I´m the youngest)
7, When I was 14, I crossed the border without passport, only with travel permit with photo. 

13 comments:

  1. S bodem 2 jsi mě fakt pobavila :D

    ReplyDelete
  2. myslivec s flintou? to je krásný :D

    ReplyDelete
  3. A mně si zase překvapila s tím eBayem :-) A to tancování je super, to jsem vždycky všem záviděla, já jsem hrozný nemehlo.

    ReplyDelete
  4. ten myslivec mě pobavil, to je super :)

    ReplyDelete
  5. @Mína, Markétka, Mirabelle: :-D to jsem ráda.
    @Blanche: No jo, už je tomu tak :-X. Ale mám to na seznamu úkolů, co se musím naučit, až odmaturuju :) No a nevěřím, že jsi nemehlo! Rozhodně na to nevypadáš. Chce to jen najít druh tancování, co ti bude sedět ;)

    ReplyDelete
  6. Juuj, takových zajímavých informací :). Ten bod s učením jazyků mě snad překvapil nejvííc :).
    A nebooj, taky neumím nakupovat přes ebay :D.

    ReplyDelete
  7. @Veju: No jo, jsem na církevním gymplu :-X :-D
    A konečně někdo, kdo to taky neumí! Máš u mě plus! :-D

    ReplyDelete
  8. Myslivce s flintou, to má styl. :D
    Ale jsi moc šikovná, já jsem vždycky chtěla umět tančit, ale bohužel proto nemám vlohy. Tak teď dělám Pole Dance, což je asi jediná věc, co mě kdy skutečně bavila. :)
    A přes e-bay taky neumím nakupovat. ;)

    ReplyDelete
  9. Taky neumím nakupovat přes e-bay :D
    Miluju tanec. Tancovala jsem disco dance pár let ale přestalo mě to nějak bavit. Horzně mě fascinuje balet. Ale kdybych byla menší a mohla is vybrat, tak začnu tancovat latinskoamerický tance. :3

    ReplyDelete
  10. Zajímavé, vždy se dočtu opravdu zajímavé věci o lidech :)

    ReplyDelete
  11. Tyhle sedmičky jsou super :D
    Ta 2 je vážně dobrá!
    Já se zase "učim" japonsky :D Na ebayi neumim nic :D

    ReplyDelete
  12. :D skvěle originálně :D to slyším prvně v životě :D

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...