Sunday, February 13, 2011

DIY : Závěsná kytička / DIY: Hanging flower

Taky se vaše nálada odvíjí od počasí? Tak to je načase udělat si jaro v pokojíčku :) ! Je to super jednoduché,  zkuste to ;)



Budete potřebovat: 
  • Barevný papír
  • Lepidlo
  • Nůžky
  • Sešívačku
  • Nitku

1, Nastříháme papír na 8 stejných proužků.








2, Přehneme je napůl








3, V místě přehybu secvakneme sešívačkou








4, Konec vrchního proužku natřeme lepidlem a přilepíme ke středu








5, Takto to děláme i s dalšími proužky na jedné straně, pak na druhé








6, Hurááá, máme kytičku!








7, Teď už stačí jen provléct nitku a někam zavěsit :)













Does your mood also depend on weather? Create your spring! Try this easy DIY ;)
You´ll need: 
  • Paper
  • Glue
  • Scissors
  • Stapler
  • Thread

1, Cut the paper to 8 strips (same size)
2, Fold them in a half
3, Use stapler in folding place 
4, Use glue on the end of first stip and stick it to the middle
5, Do all one side and then another side  
6, Woow, we have a flower! :)
7, Now lace thread through your flower and hang it somewhere :) 

9 comments:

  1. To je moc hezké. Ladilo by mně to do pokoje. :) Asi nějakou takovou "jerní" výzdobu zkusím. Třeba to zase přivolá teplo. :)

    ReplyDelete
  2. Teď jsem si jich pár vyrobila v modré a mezi růžovýma záclonama to vypadá úžasně! Takže díky za bezva nápad! :)

    ReplyDelete
  3. @Dasdusha: díky! ;)
    @Cherry Llegar: Děkuju O:-)
    @Anička: Páááni, to jsem nadšená, že se ti to povedlo! :-)

    ReplyDelete
  4. to je kouzelný!! :)) hned zítra to musím vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  5. Děkuju moc za milý komentář, potěšil mě :)
    Také se mi líbí tvůj profil, a nejen profil, celý tvůj blog! ;)
    A tenhle návod je skvělý :)

    ReplyDelete
  6. Skělé!
    Jsem ráda, že jsem (díky Tvému komentáři na mém blogu) našla Tvé stránky, jsou super:)
    Silvi

    ReplyDelete
  7. Silvi: Díky moc, jsi milá! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...