Friday, February 18, 2011

Nákupy aneb na co se můžete těšit / You can look forward to...

Jelikož se všichni moc těšíte na další články, dám vám ochutnávku, co můžete čekat. Tohle byla moje objednávka, celkově mnou ohodnocná jako velice vydařená. Mám 9 nových laků ( jeden z nich je OPI - Happy Anniversary, protože mi došel, ale ten už znáte, tak tu není vyfocený :) ) a 5 destiček Konad. S tím si vyhraju do konce života. :-)). Zrovna mám na nehtech Nubar - Gem, tak na ten se můžete těšit jako první ;).
Hahaha, tentokrát jsem si udělala bílé zátiší ze svých psychologických skript :)


-> Essie - East Hampton Cottage, OPI - Dulce de Leche, China Glaze - First Class, China Glaze - Strawberry fields , China Glaze - Let´s Groove, Orly - Lollipop, Color Club - Worth the risque, Nubar - Gem. ->


-> M59, M79, M29
-> M73, M65


If you are looking forward to some new posts, I´m bringing you little tasting :). I have 9 new polishes (one of them is OPI - Happy Anniversary, but you know it already, so it´s not in the photo) and 5 konad´s image plates. 
I´m wearing Nubar - Gem now, so it gonna be the first post :). 

9 comments:

  1. růžovky :) těším se na nubar ;)

    ReplyDelete
  2. Jedna barva hezčí než ta druhá. :)

    ReplyDelete
  3. Na Dulce de Leche a Lollipop mám také zálusk... Už se těším na fotečky :-) Já se zase po víkendu chystám zaútočit na drogerii a podívat se, jaké tam bych mohla pokoupit úlovky :-D
    PS: Strašně se mi líbí ty pusinky, co mě vždycky uvítají, když otevřu tvůj blog. Jak to děláš??

    ReplyDelete
  4. @Natalie: Me too!
    @Markétka: Na Nubar se těš, je to teď moje no.1 :)
    @Anička: Oo díky, už se těším, až je všechny nalakuju...
    @-Angel-: To je bezva! Je to super zábava, že? :-D
    @Polishing: Ty pusinky je jednoduché udělat, přidáš si v návrhu miniaplikaci a vybereš si něco odtud: http://blogamation.com/categories/valentines-day.html , rozklikneš see in action a kód tam nakopíruješ :).
    Jinak díky, Dulce dám asi jako druhej a Lollipop jako třetí příspěvek :)

    ReplyDelete
  5. @Bee: Ani ne, dělala jsem si základní výbavu, teď už se budu krotit, šetřím na notebook...

    ReplyDelete
  6. Tak už jsem tu animaci zprovoznila. Ale trvalo to nějakou dobu, pořád mi to házelo nějakou chybu na stránce... Moc děkujíííí :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...