Sunday, February 20, 2011

Nubar - Gem

Kdo tenhle lak nemiluje, musí být cynický. Nebo málo snivý. Nebo...je to prostě tekutý estetický požitek.
Základní barva je taková šedo-hnědo-studený růžový bronz. A pak přijdou odlesky základu - občas lososové, většinou růžové. A do toho všeho jemný holograf. Mistrovské dílo. Miluju ho, přiznávám to veřejně.
Nikdy jsem na holografy nebyla, no tenhle mě přimněl zamyslet se, proč vlastně. Asi mi vždycky připadaly trošku kýčové, ale u tohoto laku se o tom nedá mluvit. Působí decentně, naivně a sladce sofistikovaně. Je kouzelný.
Musím se přiznat, nalakovala jsem ho ve středu večer a celý čtvrtek ve škole (sedím u okna, tak bylo ideální světlo) jsem si koukala na nehty a drobně pohybovala prstama sem tam, abych se kochala odlesky. Jak malá holka, co si poprvé v životě nalakuje nehty.. :-)
No a teď od ód k praktičtějším informacím, tedy k lakování a tak. Lakoval se docela fajn, ale je lehce vodovější. V jedné vrstvě průhledný, ve dvou míň, ve třech krycí (na fotkách mám právě 3 se seche, vyjímečně obě ruce :-) zkoušela jsem přizdobit Konadem, destičkou M59) . Drží krásně, neodlupuje se. :-)
Doplněno: Odlakovávání žádná malina..

Taky se vám líbí? :)








Who doesn´t like this polish, must be cynical. Or not dreaming enough.
Primer color is grey-cold-bronze. Reflections are pink. And in this is holograph. Simply a masterpiece! I admit, I love it really much. It looks innocently, cute and sweetly sophisticated. It is charming. I have never liked holo-pohlishes, because I consider them for being kitschy. This one is not kitschy at all!
First time, when I had it on my nails, I had to look at them again and again. Like a small girl, who has polished nails first time. :-)
And now some practical details. Polishing was OK, consistency is a little bit watery. For full covering you´ll need 3 coats (in photos I have 3 coats with seche vite - and you can see both hands this time with Konad image plate number m59). Lasts long, no chipping. :-)


Do you like it too? :)

11 comments:

  1. Holografy a kýčovité?? Tsss... :-D Je krásný, taky ho musím už konečně nalakovat.

    ReplyDelete
  2. Právěže jsem teď asi změnila názor O:-) Do budoucna bych chtěla nějaký lososový holograf.. O:-) :-)

    ReplyDelete
  3. Opravdu mistrovské dílo! Mně se zdá taky úžasný! Poslední dobou miluju holografy a zkupuju kde co :D

    ReplyDelete
  4. Já bych ho asi potřebovala vidět naživo, abych zahořela láskou :-) Ale trochu mi připomíná DS classic, což je nejnenápadnější holograf, co jsem kdy viděla. A až najdeš ten lososovej, dej vědět!

    ReplyDelete
  5. Máš moc hezké nehtíky a s tím Konadem to vypadá úplně super :-) Já bych chtěla zase nějaký hodně tmavě fialový nebo červený holograf... Doma mám modrý a šedý, takové fádnější barvy, líbilo by se mi něco výraznějšího...

    ReplyDelete
  6. @Mína: Já se bojím, abych holografům taky nepropadla :-D
    @Markétka: Díky, vyřídím mu to ;)
    @Blanche: Tak jsem se na ten OPI DS dívala a vypadá úchvatně! Až najdu, určitě dám vědět, ale teď mi začal vrtat hlavou i ten Opík..
    @Polishing: Díky :-) Konadování mě začalo hrozně bavit :) Tmavě fialový holograf? To zní zajímavě! Achjo, nedělejte mi chutě! :-)

    ReplyDelete
  7. je uplne nadherny straasne sa mi paci:)

    ReplyDelete
  8. ÁÁÁ, ten je boží, miluju ho! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...