Friday, February 4, 2011

NYC nail polish - 262: Murray Hill Mauve

Povím vám jednu pohádku.
Byla jednou jedna Markétka a ta, jednou poté, co si dělala 2 hodiny manikůru s laky Essence, která jí pak totálně nezaschla, zanevřela na levné laky. Nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat levné věci, říkala si.
Ale jednoho dne přišla do drogérie, kde měli nově stojan kosmetiky NYC a kde na ni nesměle pomrkával roztodivný odstín laku NYC - 262: Murray Hill Mauve, s objemem 9,7 ml a sympatickou cenou 29,90,- Kč. Jelikož byla zastánkyně druhých šancí, rozhodla se, že si ho adoptuje a tak jej zaplatila a odnesla domů. Byla moc zvědavá, zda ji překvapí a bude hodný nebo jestli se z něj vyklube zlobivé dítko.
Na podlak Essie nanesla první vrstvu. Lak byl trošku vodnatější, ale nic extrémního, docela dobře kryl. Druhá vrstva pro krytí úplně stačila a tak lakování zakončila nadlakem Seche Vite. Ukázalo se, že barva je opravdu zajímavá a že schnul dobře.
První den byl krásný, druhý den se začaly objevovat mikroodloupaninky na konečkách a třetí už ho sundala. Ale i tak, za 29,-Kč! A od té doby Markétka ví, že ne všechno levné musí být i hrozné. :) Dobrou noc!

2 vrstvy


This polish is super cheap (only one euro) and the color is really original. The consistency is a little bit watery but not much. I have 2 coats and it is fully covering. Dries fast.

13 comments:

  1. Tak, všichni si již odnesli něco od značky NYC a já zatím prd. Příští týden jen co mi začne škola utíkám do Rossmanna :D:D:D :)

    ReplyDelete
  2. ty NYC laky jsou dobrý :) já mám už 2 ...

    ReplyDelete
  3. Vyzera velmi pekne na nechtoch a naozaj za velmi prijemnu cenu ... :)
    ps pozyvam ta si ku mne zasutazit :)
    http://diamondsfashionkatka.blogspot.com/2011/01/ukaz-sa-vyhraj-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. @An: to je hroznej reklamní nápor, ty blogy! :-D
    @-Angel-: Já mám zálusk ještě na jeden fialovej O:-)
    @Katka: Děkujíí O:-) Určitě se do soutěže zapojím :)

    ReplyDelete
  5. Naozaj krásny lak chválim aj to ako je krásne nalakovaní ja som v tomto veľmi negramotná :)

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Krásný to příběh... :) Myslím, že bych měla také vyzkoušet, protože už jen ta cena je lákavá.

    ReplyDelete
  7. Já jsem s ním opravdu více než spokojená... :) ale rozhodně doporučuji k němu přikoupit i balzám...

    ReplyDelete
  8. Thanks for your comment on my blog! :) I've added yours to my blog and am following you now! :)

    nataliesnails.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. no tak za tu cenu neváhám! :D

    ReplyDelete
  10. Všichni mají něco od téhle značky a já zatím nic :D musím taky něco ulovit, za tu cenu!A krásná barva :)

    ReplyDelete
  11. nice shade =)

    http://insideofmypurse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Já jsem si koupila ten dražší za 50 a mám ho čtvrtý den a je jak nový :). Zkus ten za pade a uvidíš, já jsem nadšená! :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...