Saturday, February 26, 2011

OPI - Dulce de Leche

Další ze sady nových láčků :-). Dulce de Leche se stal mým vítězem v kategorii ,,nenápadné laky vhodné k maturitě" :-D. Asi bude opravdu mým maturitním lakem, protože je úžasný. Decentní, nenápadný, ke všemu se hodící. Ruce vypadají ,,skromně" a pěstěně. Hezké :).
Lakování byla lahůdka, krytí (na které jsem poslední dobou vysazená) ještě lepší. V jedné vrstvě byl už téměř krycí, ale já chtěla naprosto krycí, tak jsem  ze zvyku dala dvě.
 Poté jsem ještě okonadovala černou mřížkou, ale než jsem se dostala k opětovnému vyfocení, nebylo to už v nejlepším stavu, a tak jsem foťák zase odložila.
Fotky: Foceno za tří světel: 1, denní,  2, umělé,  3, ranní ,,modré"

Máte rády přirozené barvičky na nehtech? :)





Another new polish :-). Dulce de Leche have become my winner in category called ,,invisible polish convenient for final high school exams". It´s probably going to be my maturita-exam´s polish, because it´s gorgeous. Unobtrusive, inconspicuous, combinable with everything.
As for application, I had no problem. One coat is almost covering, but I applied 2, maybe just from habit.
Photos: 3 lights:  1, day light,  2, artificial light,  3, morning ,,blue" light  
Do you like natural colors on your nails? 

16 comments:

  1. Ten je krásný :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To byl snad můj první OPI lak :) Mám k němu takový vztah, i když ho vlastně moc nenosím :)

    ReplyDelete
  3. To by měl být určitě tvůj maturitní lak! Vypadá strašně seriózně, ale přitom má šmrnc.
    Mně se přirozené laky moc líbí - světla růžová nebo jen lak s lehce perleťovým nádechem. Tady ta je super, určitě si ho pak vezmi. ;)

    ReplyDelete
  4. @Kockandy: Děkujíí :)
    @Sonidlo: První? Jéé, tak to je super. K prvním OPI má člověk, co tak slyším, vždycky speciální citový vztah :)
    @Anička: Asi bude. Děkuju moc :). Kdybych tam došla s černýma nebo křiklavě růžovýma, hned by mi přisoudili neintelektuální image :-D
    A já na přirozené taky docela jsem...ale podle nálady a příležitosti, no :)

    ReplyDelete
  5. Děkuju za komentáře na mém blogu :). Laky od Opi mám ráda :). Já mám ráda spíše tmavší laky, ale tenhle je úžasný, strašně se mi líbí. Je to taková krémovka :) Jen tak dál :)

    ReplyDelete
  6. ta barva je opravdu nádherná! Tyhle "nude" odstíny se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  7. Ja mam akurat teraz na sebe nude odtien ale z Manhattanu 53E, je uplne uzasny super sa lakuje, rychlo schne a vydrzi uplne krasne tyzden:)

    ReplyDelete
  8. jeeeeeeeeee druhy a treti lak jsou moc fajn!

    ReplyDelete
  9. Děkuji za krásný komentář! :)
    Emílek bohužel jako výhra nebude :DD ale pobavilo mě to :DD
    Jinak se hlásím na Českou Zemědělskou univerzitu do Prahy :)

    ReplyDelete
  10. Juuu!! ten mam taky prave na nehtech a nemuzu si ho vynachvalit!!! po mych oblibenych rudych je to prijemna zmena!

    ReplyDelete
  11. Ahojky, promiň za hloupou otázku, kde tuhle značku laků kupuješ? Nikde jsem ji ještě neviděla:( díky za odpověď

    ReplyDelete
  12. Moly: Jo, je prostě krásný :)
    Nicoletka: Vůbec není hloupá ;). OPI se dají koupit buď v The nail shop v Praze, v Paladiu v Praze, pár kousků je na www.modelaznehtu.cz a nebo přes net (já to kupuju přes jednu paní :) ).

    ReplyDelete
  13. Skvělá barvička! :) mam ráda přirozený odstín

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...