Friday, March 11, 2011

China Glaze - First Class

Tohle je nejopomíjenější lak na světě! Než jsem ho koupila, snažila jsem se na netu najít obrázky, ale našla jsem jen !1! jediný. Tak tedy teď napravuji tento významný nedostatek a něco málo vám k němu napíšu :).
Barvička je krásně růžová, trošku barbie, ale narozdíl od jí podobných není vysloveně řvavá. Jedná se o krémík. Přestože jsem čekala, že barva bude málo krycí (ani nevím proč), kryla tahle růžovka už v jedné vrstvě! Zase jsem dala dvě, ale ta jedna by fakt stačila.
Shrnu to: First Class jsem si koupila kvůli tomu, že byl ve slevě a nelituju toho. Příjemná a přitom výraznější barva (ačkoli lehce neoriginální), skvělá krycí schopnost, výborné nanášení, dokonalé odlakovávání.
Fotky: 1, světlo 2, mírný stín 


Before I bought this polish, I had found only 1 photo of it on the Internet! Color is lovely, a kind of barbie pink, but not so bright to call it ,,barbie´s" . Consistency is creamy, polishing is really easy. Although I supposed it´s gonna be sheer, it is covering in one coat! On photos I have two again, but one was really enough. 
Overall it is nice color, covering is cool, polishing easy and removing super-easy! :) 
Photos: 1, light  2, shadow 




6 comments:

  1. Naozaj dokonalá farba : )))))))))))

    ReplyDelete
  2. Mně se moc líbí. A zase tak moc lidí, co by nosili tento odstín růžové, neznám, takže to zas až tak "neoriginální barva", jak píšeš, nebude. :)

    ReplyDelete
  3. @Cherry Llegar: Dííííky! ;)
    @Anička: Díky moc! :) Já taky moc lidí, kteří by takovou barvu nosili neznám, jen jsem tím chtěla naznačit, že je to odstín u kterého se neposadíš na zadek z toho, jak tě ohromil novotou :)

    ReplyDelete
  4. Moc krásná barvička. Budu si muset taky takovou nějakou pořídit. :)

    ReplyDelete
  5. Mě se ta barva také moc líbí, fakt odstín je super :)
    Já jsem na takovéhle růžové laky, ikdyž mám doma samé syté a výrazné, žádnou takovou podobnou nevlastním. Budu to muset napravit :D

    ReplyDelete
  6. Vypadá hodně dobře:-) A máš je skvěle nalakovaný hlavně:) Paleček:-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...