Monday, March 14, 2011

Lush - Kosmetická katastrofa (maska) / Lush -Catastrophe cosmetic

Pro dnešek recenze voňavé Lush masky :-) :
Popis z ofic. stránek:
Borůvková maska pro preventivní zásahy a v případě krizí
Čerstvé borůvky plné antioxidantů a zklidňující kalamínový prášek dodávají Catastrophe Cosmetic příjemný nafialovělý odstín. Nečekejte, až vaši pleť postihne katastrofa, a zasáhněte preventivně. Pokud vás trápí suchá dráždivá pokožka, na níž se tvoří šupinky, požívejte tuto masku několikrát týdně. Vaše pleť tak bude dostávat vydatnou porci čerstvých vitamínů, zjemníte ji mandlovým olejem a mořskou řasou, oživíte a vypnete pomerančovou silicí a zklidníte heřmánkem. Pořiďte si tohle Lush pleťové eso pro případ kosmetických krizí!


Máte rády masky Lush? Já jsem asi výjimka, protože mně nějak nesednou. Zkoušela jsem už Mask of Magnaminty a tuhle a ani jedna na mě neudělala oslnivý dojem.  

Chtěla jsem masku na citlivou pleť (protože ji hydratuju a přesušuju a tak pořád dokola), tak jsem šáhla po této. Voní nááádherně. Konzistence je příjemná, mnohem lepší než Mask of M. , taková míň tuhá a krémovější. Co musím uznat, tak pleť je po umytí masky jemnější a velice příjemná. Ale pořád žádný zázrak (krerý jsem očekávala).

Catastrophe cosmetic smells really well. Consistency is better than consistency of mask of magnaminty, more creamy and not so tough. Skin is smoother, but I expected more..(maybe a miracle, which didn´t happen).

16 comments:

  1. Ale stejnak by mě lákalo ji vyzkoušet... :)

    ReplyDelete
  2. Masky nepoužívám. Dělám si "jen" kávový peeling :)
    Ale když jsem byla mladší a zkoušela nějaké z drogerky, tak mně žádná nevyhovovala.

    Ale fotku mají velmi chutnou, to se musí nechat :D

    ReplyDelete
  3. Já si dělám také kávový peeling, nějaké domácí masky, jogurt, med a tak a myslím, že je to lepší než všemožné masky kupované. Není nad čerstvé ovoce a zeleninu naplácané na xichtík :D ale tahle mě láká! Mám ráda borůvky :)

    ReplyDelete
  4. Ja skôr experimentujem s domácimi maskami

    ReplyDelete
  5. spis bych to snedla, nez patlala na oblicej :o) alespon soude podle fotky :o))))

    ReplyDelete
  6. @Mína: Tak zkus, třeba tobě sedne :) A kdyby ne, tak se alespoň načicháš ;) :D
    @An: To mají! Já zas kávovej peeling ještě nezkoušela...třeba na to v létě přijde řada :)
    @Mirabelle: Asi máš pravdu, ale já jsem líná něco připravovat O:-)
    @Cherry Llegar: No obdiv, že se ti chce :)
    @Moly: :-D To já též :-)

    ReplyDelete
  7. Já mám masky hodně ráda a Magnaminty je moje úplně nej, tak třeba by mi sedla i tahle :-) Každopádně mě z nabídky vždycky lákala nejvíc, tak snad si ji jednou koupím :-)

    ReplyDelete
  8. Neviem asky som ešte neskúšala ale už ani moc nechcem skúsiť... :)

    ReplyDelete
  9. Mě je líto za to vyhodit tolik peněz to radši koupím něco od Avonu nebo v drogerce,stejně myslím že v tom není rozdíl.

    ReplyDelete
  10. Když já prostě vždycky doufám, že po té masce budu někdo jinej, krásnější a ono nic. :-)

    ReplyDelete
  11. @Viennettka: Pokud ti sedla magnaminty, tak je dost pravděpodobné, že ti sedne i tato, myslím :)
    @Katka: Tak na každém funguje asi jinak, třeba Magnaminty je nehorázně oblíbená, tak nechci nějak odrazovat.. O:-)
    @Nikol: To máš pravdu, levná záležitost to není..
    @Blanche: :-D Tak to jsme dvě. Ale ty jsi krásná normálně, tak to nepotřebuješ ;)

    ReplyDelete
  12. Ono bohužel, je to JEN maska, působí jen na horní vrsvy pleti, když si předtím uděláš peeling nebo pleť napaříš třeba koupelí bude maska účinnější. Jinak já Lush nezkoušela a ani koušet nechci, na vlasy by mi asi nestačila a na obličej nic extra nepotřebuju:-)

    ReplyDelete
  13. Dobre vediet ze nieje taka uzasna :) ja pouzivam take z dm drogerie masky, niesu drahe a fakt su dobre....clovek by necakal take od lacneho :)

    ReplyDelete
  14. Od Lush jsem toho moc nezkoušela, odrazují mě ceny a ne úplně přírodní složení, i když oceňuji, že na stránkách mají přírodní a nepřírodní ingredience odlišené. Masky používám moc zřídka na to, abych kupovala nějaké drahé. Vyhovují mně práškové od Silk Naturals, protože si je namíchám čerstvé a nezkazí se mně za ty měsíce, co leží v koupelně bez povšimnutí. Nebo použiju domácí, nejraději mám s AHA kyselinami, třeba hrozny.

    ReplyDelete
  15. To jsi se tedy moc nerozepsala... :D
    Já jsem zkoušela masku MOM a seděla mi, i když mám suchou a přecitlivělou pleť. Naopak mi neseděla Banána mix, která se neskutečně špatně nanášela pleť. Když jsem jí roztírala po tváři, tak měla hrudkovitou a drolící se konzistenci, takže ze mě maska všude padala...

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...