Friday, March 4, 2011

Markett na Lord of the dance!

Jak si možná pamatujete, k narozeninám jsem od brášky dostala lístky na Lord of the dance na 3.3.2011, tak jsem s ním dneska měla možnost zhlédnout fantastickou show.
Strašně moc se mi líbily choreografie, které pasovaly přesně na hudbu (ano, to by se přece dalo čekat, ale vzhledem k tomu, co občas vídám třeba v divadlech, je to nebe a dudy :) ). Jen sezení bylo trošku nedořešený, protože nebylo uděláno kaskádovitě, tak mám za představení asi o 10 cm delší krk :-D. No a playback, co dodat... :-X Ale i tak super.
Když jsem natáčela a fotila, paní za mnou (která tak či tak neviděla) mi zlostně poklepala na rameno se slovy: ,,Slečno, dejte to dolů, já nic nevidím!", takže jsem v druhé půlce natáčela míň. Ale i tak vám to atmosféru třeba přiblíží :).
Po skončení jsme si šli ještě sednout na kapučínko do KFC, kde jsme taky pořídili prvotřídní fotky :-D (to mám ale nádherného bratra, co? :P :) ). Jinak víte, že v KFC se nesmí fotit? :-) Byli jsme na to upozorněni velkým kápem, co má pod palcem celou tuhle kuřecí mašinérii na nádraží. I on už trošku začínal vypadat jak kuře. Z boty mu lezl pařátek a ve vlasech měl peří...  no dobře, to peří možná ne :)).

Because I got a gift from my brother - tickets, I was on a Lord of the dance yesterday. It was amazing I we enjoyed it. After it we went to the KFC for cappucino and from there we made this beautiful photo :-D (I have really handsome brother :)! ).



                    



12 comments:

  1. Copak nefungujou ty komenty??

    ReplyDelete
  2. Tak ještě jednou, ketko, nemáme tam lepší fotku? Jinak tvůj dokonalý humor mě opět dostal do kolen, jak tam píšeš že mu lezl z boty pařátek atd:D LOL - brother -

    ReplyDelete
  3. Martí, tahle je taková ...uspokojivá. Že tam ani jeden z nás nemá záchvat smíchu...nebo jsem měla zveřejnit fotku ,,big brother"? :-D
    Thanx jinak, jsi milý :)

    ReplyDelete
  4. mojí neteř chtěla dát na nějaké show vyvést paní, která seděla za ní a vadilo jí, že si to fotí na mobil.. tos ještě dopadla dobře=) KFC si asi střeží obchodní tajemství, ne?!=D

    ReplyDelete
  5. :-D Asi... No jo, dopadla jsem ještě dobře, ale bylo to teda prudérní..

    ReplyDelete
  6. Hej, to musel být úžasný zážitek. Hezký fotky ;-) A GL zítra u zkoušek :)
    Áňa

    ReplyDelete
  7. Díky Áňo! :-) Bylo to bezva :)

    ReplyDelete
  8. sseems like a great show!

    wait for a new post dear.
    cant wait

    thanks for the comment doll
    i have a new post, My new swarovski crystal skull ring.

    xo model from holland

    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post.

    ReplyDelete
  9. Nádherné sourozenecké foto!
    Máte krásu v rodině, to se musí nechat! a to nejen tu vnější, ale i vnitřní :))
    Jinak skvělý článek Marki :))

    ReplyDelete
  10. To musel být úchvatný zážitek! :)
    Děkuju za blogroll, já si tě taky hned přidám ♥

    ReplyDelete
  11. Já byla na Lord Of the Dance loni a měla jsem ten samý problém, téměř nic jsem pořádně neviděla. Byla to skvělá show, ale asi bych si ji užila víc, kdybych seděla někde po stranách O2 areny a ne dole na ploše

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...