Saturday, March 19, 2011

Mňamózní snídaně (nejen) pro chmurná rána / Delicious breakfast

Pokud vás něco může ráno dobře naladit, tak to je určitě i dobrá snídaně :). Tohle je můj oblíbený ,,recept", když je venku hnusně a vy musíte do práce/školy, ale místo toho byste radši leželi v posteli, dívali se na hezký film a usrkávali horkou čokoládu.
Trvá to chvilečku a příprava je super-easy, takže doporučuju vyzkoušet! :)

Čokoládovo-banánový toast.
Potřebujeme:
  • Toastový chleba
  • Nutela
  • Máslo
  • Banán
Na chleba namažeme máslo (na oba, zjemňuje), na oba nutelu a poklademe nakrájeným banánem. Zatoastujeme a užíváme si parádní ráno :)

Máte rádi sladké snídaně?

I have a tip for perfect breakfast! You need toast bread, nutela, butter and banana. It is super easy! I definitely recommend trying it!



17 comments:

  1. Bohužel mám ráda sladké snídaně:D Ale tohle mě nikdy nenapadlo! Musím vyzkoušet:) Zrovna včera jsem si koupila něco jako nutelu, banány doma mám, tak teď jen koupit světlý tousťák (z tmavého by to asi nebylo ono). Díky za tip!

    ReplyDelete
  2. nutely mam doma petilitrovy kybl!!!! zitra vyzkousima v pondeli vyrobim na svacu :o)))

    ReplyDelete
  3. wow to vypadá zajímavě, já si na tousty většinou mažu gervais, ale tohle určitě taky vyzkouším!
    Díky za tip :-)

    ReplyDelete
  4. @Peťulka: Já mám též ráda sladké snídaně O:-). Dobrou chuť ;) :-)
    @Moly: To je super (závidím :-D)! Zkus, snad bude chutnat ;)
    Simone ♥: Díky! Já taky vždycky dělala se sýrem nebo pomazánkou, ale na sladko jsou vynikající ;)

    ReplyDelete
  5. cao, opozdene reaguju na tvuj dotaz odkud mam to Marc by MJ srdce na krk, koupila jsem ho v New Yorku v obchode M by MJ, tak jestli tam treba nekoho mas, tak stalo asi 14 dolaru)

    jinak by mi vubec nevadilo, kdyby mi ted tohle nekdo pripravil k snidani))

    ReplyDelete
  6. @Leny one: V NY bohužel nikoho nemám, ale to neva, dík za odpověď :)

    Mně taky ne :-D

    ReplyDelete
  7. Mnaaaam ach dnes samé jedlá asi sa idem najesť :D

    ReplyDelete
  8. No sakra teď jsem uplně na to dostala chuť! Jdu si to vytvořit, díky za tip :)) vypadá to opravdu luxusně :)

    ReplyDelete
  9. Přes týden nesnídám vůbec a o víkendu si dávám spíš brunch než snídani (vykopat se z postele je pro mě strašné) - vajíčka se šunkou a cibulí a rozpečenou bagetou, horký černý čaj - to je moje. :) Případně prostě jen obrovskou porci Nesquik kuliček.
    Abych pravdu řekla, tak tohle jídlo mě docela děsí. Věřím, že to může být dobré, ale zkoušet to asi nebudu. :D ;)

    ReplyDelete
  10. Já teda sladkým snídaním nefandím, jsem spíš masožravec. A místo Nutelly mám radši arašídovou nugetu :-) Asi bych tousty nasladko nemusela, i když nápad to není špatný :-)

    ReplyDelete
  11. tyjo to bych po ránu asi nepozřela, tolik sladkýho :)

    ReplyDelete
  12. Lovely blog and post, dear :)
    It's my first time on your blog<3

    I hope to see you on my blog some time..

    xo
    http://julia-louise.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. A to já bych je zase pozřela v kteroukoliv denní dobu. Už jsem je zkoušela a jsou výborné, musela jsem se krotit:)) R.

    ReplyDelete
  14. To vypadá skvěle a předpokládám, že u malých dětí má úspěch. Tak to zkusím na jednu malou holčičku, co nechce jíst.

    ReplyDelete
  15. moc ne. jsem spíš na slaný :) ale tohle monžá vyzkouším ;)

    ReplyDelete
  16. to je parádní nápad na tousty :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...