Monday, March 28, 2011

My favourite parfumes

Jak se připravuju na maturitu z informatiky, stává se ze mě pomalu ale jistě ajťák. Brr! Taky se vám při slovu ajťák vybaví kluk v metalistickým tričku s mastnejma vlasama, co sedí obklopenej obalama od hamburgerů za svým absolutně nedesignovým, zato pořádně výkonným notebookem, co nezná slovo deodorant? Tak ne, tímhle se fakt nestávám :-D . Ale napadlo mě, když už jsme u těch vůní, že vám ukážu vůně, co mám ráda.
Používala jsem od DKNY - Be delicious, ale nějak jsem jí začala cítit všude okolo, stala se z ní totální davovka, tak jsem přešla na jiné (ovcovitost snáším špatně). Ale ještě ji mám, tak ji třeba někdy zase vytáhnu na světlo boží, na prostřídání.
Obě jsou to EdT.
I was used to use DKNY - Be delicious, but it has become mass parfume, so I was looking for something else. Both are EdT.

Podzim / zima:
Burberry - Brit
Moc příjemná, sladší - ne svěží vůnička, proto se hodí spíše na podzim nebo zimu. Ze začátku, než se rozvoněla, se mi moc nelíbila, ale po pár minutách se z ní dokonalá sladká aura, co příjemně provoní chladné dny.
The smell is sweet, not light, so it makes this parfume perfect for fall / winter. First ten minutes I didn´t like it, but after it smelled lovely. 



Jaro / léto
YSL - Young Sexy Lovely 
Uznávám, název je fakt divnej. Puberťáckej. Blé. Nicméně vůně je svěží, sladká, květinkovo - ovocná. Na jaro a léto jak stvořená. Vybírala jsem ještě mezi Gucci - Envy me, YSL - Parisienne a DKNY - Be delicious - Fresh Blossom, tahle na mně voněla nejlíp a přišla mi oproti těm ostatním docela originální :).   
I admit, the name is strange, poorly chosen. Like something for teenagers. Nevertheless the smell is really lovely, sweet. Ideal for spring / summer days. It smells for me the best from the group of a little bit similar parfumes -  
 Gucci - Envy me, YSL - Parisienne a DKNY - Be delicious - Fresh Blossom. This seems to be maybe the most original from them.



A jaké parfémy máte rádi vy? :) 
And which parfume do you like? :)

10 comments:

  1. Burberry občas používá mamka, tak si jí taky někdy půjčím, ale mám pocit, že i tahle vůně je všude kolem mě a na všech! Což mě štve :D
    Ale vlastně podobně to bylo i s voňavkami Chupa Chups, které mám ještě všechny doma :D

    ReplyDelete
  2. při slovu ajťák si představím pána ve starších džínách, špinavém tričku a ošmajdaných pantoflích, který nepoužívá deodorat ani zubní pastu. očička mhouří, protože není zvyklý na denní světlo, a mluví se mnou s opovržením a dostatečným vědomím své vlastní nadřazenosti... doufám, že takovým ajťákem nejsi a nebudeš.

    a burberry mám taky moc ráda.

    ReplyDelete
  3. jo jo, be delicious jsem mela taky a taky jsem ho prestala pouzivat kdyz jsem ho citila vsude kolem.... ted mam CHloe, Thiery Muglera, Ninu Ricci a Cacharel - Scarlet - a ten je best!!!

    ReplyDelete
  4. Be delicious mám taky, takže to asi davovka fakt bude :-D,ale je to taková svěží nenáročná lehká vůně, takže proč ne, pro mě spadá do kategorie jko DG Light blue, má ji taky každej,ale i přesto je pěkná :-D, taková letní štavnatá.
    Jinak moje nejoblíbenější jsou Dior Miss Cherie a Thiery Mugler Angel innocence.

    ReplyDelete
  5. Flowerbomb, Armani Code, E. Arden Green Tea a momentálně Guess (ten voní nádherně=)

    ReplyDelete
  6. Díky za to upozornění na ten obrázek, já to brala jako aplikaci(zatím se v těhle věcech moc neorientuju a jen zkouším :-)) jako je třeba ta mapa nebo tak, nevšimla jsem si, že jsi ho dělala ty ;-), to se omlouvám, už jsem to smazala :-)

    ReplyDelete
  7. @Mirabelle: Asi jak která od nich. Weekend cítím taky všude, ale Britt jsem snad ještě na nikom necítila. :)
    @Trb: Nejsem a nestanu, jelikož se na kariéru IT fakt nechystám :-D
    @Moly: Chm! Tak ten parfém Scarlet se těším, až ovoním :)
    @Lovelyhair: No tak jsi mi to potvrdila :-D Mně třeba DG - Light Blue moc nevoní, ale proti gustu..
    @Talka: Dobrý výběr! :)

    ReplyDelete
  8. Tom Ford Black orhid /obě verze EDP i voile de fleur/, Aqua di Parma Iris nobile, tedy většinou jsou to výraznější parfémy s orientálním nádechem, pokud chci něco méně výrazného volím Annick Goutal Gardenia passion, nebo Lolita Lepicka Lolita si.
    Obecně DG, nebo DKNY vůně nemusím, protože na mě nedrží a v určité fázi voní dost genericky.

    ReplyDelete
  9. Skvělý článek, mě v poslední době okouzlila vůně Jimmy Choo a Gucci by Flora kterou teď používám :))

    ReplyDelete
  10. Burberry mam aj ja a suhlasim krasna vona!

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...