Sunday, March 6, 2011

Orly - Lollipop

Abych se přiznala, tuhle barvu jsem chtěla jen na sladění s oblečením. Ale pak jsem přišla na to, že je vážně krásná a jemňoučká, takže ji mám moc ráda. Je to taková lila, ale ne s modrým podtónem, ale s růžovým. Růžová lila, řekla bych. Nanáší se krásně, už v jedné vrstvě krycí, ale sem tam ještě nějaké nedostatky, takže pro jistotu vrstvy 2. Jenže (proč má skoro každý lak nějaké jenže? :-) ) sloupul se mi už druhý den...je to divné. Moc divné. Ale je to tak.
Celkově je ale rozkošný (což mě motivovalo doplnit ho holčičkovskou kytičkou jak ze sady ,,Malá parádnice"). A prý působí něžně, jsem se dozvěděla. Tak asi :)



I bought this color just because I wanted to combine it with one outfit. But then I fall in love in it. It is a kind of lila, but not with typical blue undertones, but with pink. Pink lila, I would say. One coat was pretty covering, but for perfect look I applied 2. BUT it lasted only 2 days on my nails...strange..
Overall it is beautiful color, which looks really cute.  

24 comments:

  1. Jeeej tie nechtíky sú také pekné nežné, dievčenské a jarné :)))

    ReplyDelete
  2. Pánejo, to je opravdu nádherná barva :)
    Taková jemná, fakt moc pěkná :)

    ReplyDelete
  3. Mně se taky moc líbí. Už o něm dlouho uvažuju.

    ReplyDelete
  4. No je fakt moooc krásný. Čekala jsem, až o něm napíšeš. Chystám se ho taky koupit, nádherná barvička. A jak píšeš, že se ti sloupnul, máš stejné zkušenosti i s jinými Orly laky?

    ReplyDelete
  5. Tento lak ma zobral naspäať do detstva.. :) vdaka :)

    ReplyDelete
  6. @Cherry Llegar: Jarní - to jsi přesně vystihla! Díky ;)
    @Mirabelle: Díky, jsi milá ;)
    @Yarisse: Je to fakt hezká barva :) šup do wishlistu! :)
    @Polishing and make-up: No ono to možná bylo tím, že jsem si předtím několik dnů hodně mazala nehty výživou, tak třeba i když jsem je pak odmastila odlakovačem, tak tam ještě nějaká vrstva zbyla a proto se to třeba tak slouplo. Těžko říct. Jiné Orly jsem neměla, ale tuším, že se to obvykle neděje.
    @Katka: Copak jsi měla sadu ,,Malá parádnice" ? :D

    ReplyDelete
  7. úžasná barva!! a ta kytička! jůůů

    ReplyDelete
  8. ano presne.. :) taku princeznovksu sadu :)

    ReplyDelete
  9. H.: Díky drahá! ;)
    Katka: Tak to závidím, mně rodiče podstrkovali samé intelektuální hračky a tak sady jako ,,Barevné nehty" nebo ,,Princeznin kufřík plný krásy" mě tudíž minuly. :D

    ReplyDelete
  10. Manicure Time : Thank you, dear!

    ReplyDelete
  11. Já většinou na ty sekáčové úlovky chodím k jedné známé. Takže mám vše z první ruky, a pak až teprve to jde do sekáčů, což je úplně super, ale je to jen jednou za čas /asi 1 x za měsíc/ :DDD :)

    ReplyDelete
  12. Markétko ten pásek jsem objednávala od strejdy, co žije v Kanadě, ale bohužel nejspíš nepřijde. Taky jsem jeden našla na aukru, ale včera se vydražil za 1000, což mi přijde dost, když jsem ho mohla mít za ani ne polovinu z té ceny :)

    ReplyDelete
  13. Jé, moc Ti děkuju za milý komentář! :)

    ReplyDelete
  14. tak tato farba je neskutocne krasna!naozaj uprimne ze wow

    ReplyDelete
  15. uzasna barva.. taky o necem takovem uvazuju :)))
    kdyžtak koukni na můj blog a připoj se ke giveaway
    www.michelle-moi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. @Marcy: Thank you, darling!
    @Biancaprincipessa: Jsi milá, děkuju moc :) Taky se mi moc líbí ;)
    @Michelle: Určitě si něco takového pořiď! Druhé pohlaví takové barvy většinou miluje a ty si budeš připadat jako princeznička :)

    ReplyDelete
  17. nemusím moc barevné laky, ale tenhle je zajímavej, musim se po nějakym taky mrknout.)

    ReplyDelete
  18. Moc děkuji za komentář!
    A ten lak je překrásnej! Dá se koupit někde v obchodě nebo se musí objednávat ze zahraničí?

    ReplyDelete
  19. @Nela: Mrkni, je krásnej
    @Simone ♥: Já objednávala ze zahraničí, ale zkus googlit ;)

    ReplyDelete
  20. Tak jsem koupila a jsem nadšená. Díky za fotky a inspiraci ;)

    ReplyDelete
  21. Můj oblíbený! :-) S tím sloupnutím to je ale asi náhoda, mně naopak přijde jako docela držák..

    ReplyDelete
  22. Nádherný! Kdykoliv ho vidím, tak nad ním slintám, je boží :)))

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...