Sunday, April 10, 2011

Aquolina - Body Milk

Jako odměnu za to, že jsem dopadla docela dobře u zkoušek, jsem se vypravila do Fannu koupit si něco pro radost :). Zálusk jsem měla na Body Milk od Aquoliny (italská kosmetika) - tyhle mlíčka prý božsky voní.
Prvně jsem automaticky šáhla po jahodovém, ale vonělo spíš jak jahodový puding než jak jahody (máslo od Body Shopu mi voní víc), tak jsem pak očichala všechny, abych si vybrala.
V nabídce mají od marcipánu, karamelu, bílé čokolády a kávy, přes mango a kokos až po vanilku, broskev a citrusy. Nakonec jsem do košíku hodila vůni Sugar Icing, která mi moc připomíná moji vánoční svíčku zvanou vanilkový koláček. To mlíčko voní prostě božsky. Výdrž vůně fajn, tak 12 hodin. Konzistence taktéž moc bezva, dobře se roztírá a vstřebává se bleskově. Hydratace průměr.
Závěr: Pokud máte rádi mlíčka, co krásně voní, ale až tak netrváte na nějakém extra silném hydratačním účinku, tak tohle doporučuju. Jsem z něho nadšená :).
Kde sehnat? Parfumérka Fann: 250 ml / 199,- Kč

 Yesterday I was at the Fann, because I wanted to buy body milk from Aquolina (Italian cosmetics). They offer many scents (white chocolate, mango, strawberry, coconut, apricot, coffe,..). I chose scent Sugar Icing, because it reminds me my vanilla candle. It smells absolutely gorgeously! Consistency is great, hydration ok, scent amazing (it smelled intensively half of the day). I like it really much :).

5 comments:

  1. asi si dnes spravim vylet do fann :)

    ReplyDelete
  2. škoda,že já se svou kůží ala sahara mlíka používat nenmůžu(teda můžu ale je to ztráta peněz i času) nemají náhodou i tělová másla?

    ReplyDelete
  3. Nina Lowe: Udělej, stojí za to :)
    Peťka: Másla bohužel nemaj. Zatím jsou v nabídce jen mlíčka a sprcháče. :-X

    ReplyDelete
  4. Taky o mlíčkách přemýšlím...asi zajdu do fannu jak půjdu kolem....

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...