Friday, April 8, 2011

China Glaze - Strawberry Fields

Dneska jeden sluníčkový pro krásné počasí!
Strawberry Fields je TAK pozitivní barva, že jen co si ho nalakujete, začnete skákat po pokoji a zpívat si refrén nějaké šílené letní odrhovačky (protože sloky si samozřejmě nepamatujete :) ).
Základová barva je krásně růžová, lehce vodovější, shimmer je tmavě žlutý-zlatý.
 Za barvu: 1
Za konzistenci: 2 (2-3 vrstvy jsout třeba)
Za výdrž: 5 (už druhý den loupy loup a nechtějte vědět, jak to pokračovalo - ano, odlakováním druhý den večer).
P.S.: omlouvám se za absenci, mám teď zkoušky a čeká mě maturita, takže lehce nestíhám O:-)  

Today one sunny for beautiful days!
Strawberry Fields is SO positive, that after you polish it up, you must jump around your room and sing refrain of some summer song ( because you don´t remember strophes, of course :) ).
Base color is beautiful darker pink, consistency is lightly watery, shimmer is something like dark yellow-gold. 
Color: 1
Consistency: 2 (need 2-3 coats)
Lasting: 5 (It chipped after 24 hours!)



  

8 comments:

  1. Já jsem ho prodala, protože mi neslušel, ale musím uznat, že je jinak hodně zajímavý a na tobě vypadá hezky :)

    ReplyDelete
  2. Díky bohu, že mně se loupy loup neděje, protože je to úžasná barva a chci si ji užívat déle než jeden den! :-)

    ReplyDelete
  3. Sonidlo: Tobě přece sluší všechno! :)
    Viennettka: Faakt? Nechápu. A to jsem na něm měla seche! :-O.

    ReplyDelete
  4. Ten je krásnej! Držím palce u maturity a u zkoušek :-)

    ReplyDelete
  5. Blanche: Díky! Snad už jsem přijatá do Brna na FSS, ale budu zkoušet ještě Prahu :)

    ReplyDelete
  6. Vypadá naozaj pekne , možno si ho kúpim

    ReplyDelete
  7. Je fakt nádherný, jsem ráda, že ho taky vlastním :)

    ReplyDelete
  8. já jsem ho měla a prodala, neslušel mi :-(,ale jinak uznávám,že je prostě nádherný, dlouho jsem ho nechtěla dát pryč, i když jsem ho nenosila :-)....

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...