Monday, April 18, 2011

Prague - what I saw and shopping

Dneska jsem se vrátila z mé milované Prahy, kam jsem jela za mou skvělou tetou.
Nakupovaly jsme (koupila jsem si ještě nějaká trička, ale ty jsem nestihla vyfotit), byla jsem poprvé v životě v zrcadlovém bludišti na Petříně, jedla jsem to nejlepší curry-rizoto na světě, měla možnost vidět film Králova řeč, který MOC doporučuji a samozřejmě nechybělo ani kafíčko (nugátové laté chutná  d o k o n a l e !  :)).
Teta na mě byla jako vždy nesmírně hodná a tak mám za sebou jeden úžasný víkend :).
A teď už fotky ;)
P.S.: A jak jste se měli o víkendu vy? :)


Today I came back from Prague, where I was with my aunt. We shopped, I was in the mirror maze on Petřín for a first time in my life, I ate the best curry-risoto, I saw the King speech movie ( which I really recommend!) and of course I tasted nougat latté. And now photos!




6 comments:

  1. tá kavička vyzerá chutne :) pekné veci

    ReplyDelete
  2. Stephanie Pabian: Byla to láska na první pohled, díky! ;)
    Cherry Llegar: Ani netušíš, jak byla úžasná...na spodku byl ještě nerozpuštěnej nugát...mňam! A díky ;)

    ReplyDelete
  3. Krásné fotky. Akorát ty nikde :-)

    ReplyDelete
  4. Taky miluju prahy, aby ne, když jsem se tam narodila :), jinak krásné úlovky :-)

    ReplyDelete
  5. * Prahu jsem chtěla napsat :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...