Friday, May 27, 2011

InStyle láčky a nové botky / Essie polishes and new shoes

Podlehla jsem InStylově-essie mánii a obíhala jsem dneska trafiky, no nekupte to, za 84,- i s lakem! Podařilo se mi najít Turquoise & Caicos, French Affair a pro kamarádku Van D´Go (doufám, že bude nadšená :) ). Van D´Go jsem měla nechutný pokušení si nechat, protože růžovou-do-broskvova krémovou žádnou nemám, ale nakonec jsem překonala své materialistické sklony :).
No a pak mám taky radost z nových sandálek. Měly dloooouhou cestu, až z Berlína. Pokukovala jsem po nich na netu už od toho, co vyšel katalog jaro/léto, ale bohužel se k nám zrovna tyhle nedováží (nebo jsem je nikde nenašla). A tak, když mi bratříček řekl, že jede do Německa, nic jsem nečekala a běžela mu zadat drobný úkol O:-). Jsou pudrově růžové, určitě budou vypadat skvěle, až budu opálená :).
Jaké úlovky se podařily vám? :) 

I have bought InStyle magazine, where was Essie polish as a present. I have picked   Turquoise & Caicos, French Affair and for my friend Van D´Go. 
My brother was in Germany, so I asked him for buying those shoes for me and he was so nice, that he did it :). They have powder-pink color, so they gonna look great in combination with tanned skin in summer.



19 comments:

  1. ty boty jsou skvělé!! vážně závidím:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jééé ty jsi sehnala Turquoise & Caicos to se máš :((( u nás ani jeden :(((( ten jsem chtěla nejvíc ...

    ReplyDelete
  3. No ty laky jsou pecka!! Rozhodně si musím nový InStyle taky pořídit!!:)

    ReplyDelete
  4. Jééé, ty boty jsou úžasné! A co jsem ulovila za laky už víš :-) A Van doporučuju dokoupit si i pro sebe, je to můj favorit společně s French Affair :-)

    ReplyDelete
  5. Wow, ty sandálky jsou krásné! :)

    ReplyDelete
  6. @INA T: Děkuju, jsi zlatá! ;)
    @angellovely-things: To je smůla :-( U nás zase nikde nebyl červenej :-(
    @Katy: To je must-have! ;)
    @viennettka: Díky moc O:-). Ty jsi velká lovkyně :-D Van zkusím ještě sehnat :)
    @Anička: Děkuji moc, Ani! ;)

    ReplyDelete
  7. u nás červený jsem našla jeden, ale ten já nechci! Já chci prostě ten zelený sakra :D:D zkusím ještě zítra pátrat ...

    ReplyDelete
  8. skvela farba lakov a skvele boty:)))) (asi som nic nove nenapisala:D)

    ReplyDelete
  9. Markét a můžu se zeptat, kde jsi sehnala ten Turquoise and Caicos? Já ho v Praze marně sháněla=(

    ReplyDelete
  10. Krásné sandálky ! Všude jsem sháněla Turquoise & Caicos,ale nenašla,tak jsem se spokojila aspoň zatím se třemi :)

    ReplyDelete
  11. Krásné sandálky a ty laky taky :)

    ReplyDelete
  12. @angellovely-things: Zkus, nebo si udělej výlet do Brna :)
    @mafinx: Děkuji, to potěší O:-)
    @Talka: Sehnala jsem ho v Brně :-X, tady ho měli všude
    @Kockandy:Děkuji. No 3 ks, to je krásný úlovek! ;)
    @Kristina: Děkuji moc, jsi milá ;)

    ReplyDelete
  13. a k botkám se hodí French affair nebo ne? :D

    ReplyDelete
  14. @Markétka: No určitě se hodí! :) Těším se, až ho zkusím na pedi :)

    ReplyDelete
  15. Líbí se mi, jak je to všechno na první fotce poskládané a barevně to ladí ;) Já sama jsem neulovila nic, ale kamarádka mi sehnala Toppless :)

    ReplyDelete
  16. boty jsou krásné....jinak já jsem koupila modrý...pak jsem chtěla ten oranžovo růžový a červený....možná ještě ten zelený ;-) miluju barevný laky....

    ReplyDelete
  17. Úžasné botičky, chápu, že ti po takových zastonalo srdéčko :-), tak hlavně, že už jsou tvoje! Já jsem ulovila před měsícem pilotky Marc Jacobs a včera šifónovou meruňkovou sukni a kabelku ze 30. let na ebay. Zdárným úlovkům třikrát hurá! ;-)

    ReplyDelete
  18. jé další koho vidím že má ty laky:D tady se to opravdu rozjelo:D ale ty botičky ti závidím jsou moc krásné!:))

    ReplyDelete
  19. Nikdy bych nevěřila, že bude tak složitý sehnat InStyle. Ale fakt, v každý trafice byl vyprodanej:D
    Nakonec jsem ho ale sehnala i s mnou vytouženou nude barvou, která má jméno Topless& Barefoot:-)
    Dneska se vrhnu na lakování, tak jsem zvědavá:-)

    Jinak, po takových sandálkách už taky dlouho pokukuju:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...