Thursday, May 19, 2011

Mám to! a nový parfém :) / Did it! and new parfume :)

Tak krásky a krasavci, mám maturitu!!!! Včera jsem odmaturovala a musím trošku neskromně dodat, že i docela dobře ;) (maturovala jsem z češtiny, angličtiny, informatiky a základů společenských věd).
Za odměnu jsem dostala úžasný úžasný úžasný parfém, který je prostě... úžasný! :-D Jmenuje se Oriens a je od Van Cleef & Arpels :) Flakón je prostě magický, je vždycky středobodem pozornosti, když se podívám na kosmetický stolek. A vůně je neskutečná. Moc se nedá ji popsat. Je strašně návyková. Čichnete a chcete znova. A znova. Ach.

A tak mám radost a doufám, že se vám taky moc dobře daří :) Děkuji všem, co mi drželi palce! :)

I did it! I passed my final high school exams! Yeah! I recived new parfume called Oriens (  Van Cleef & Arpels :) ). It smells...wow, indescribably...Love it!
That´s it. I´m so happy and I also hope, that you are too! :)

15 comments:

  1. Gratuluji k matuře a ten parfém vypadá krásně :) !

    ReplyDelete
  2. Gratulace ke složení maturitní zkoušky :) Jdeš někam dál?

    ReplyDelete
  3. Gratuluju moc a moc, jsi šikula! :-) Parfém vůbec neznám, ale vypadá pěkně. Moc dobře ses odměnila :-)

    ReplyDelete
  4. @Kockandy: Díky, díky! To potěší :)
    @An: Jo, pokračuju na VŠ :). Hlásím se na sociologii a psychologii :).
    @Mína: Díky, jsi milá ;)
    @Viennettka: Díky moc, jsi hodná ;). Parfém někdy určitě očuchej, je dost originální :). Jinak ten jsem dostala O:-) Ale odměnila jsem se šatama :-D

    ReplyDelete
  5. Nejvíííc gratuluju Markétko!! Jsi nejšikovnější!!

    ReplyDelete
  6. Jéé, tak to moc gratuluju!

    ReplyDelete
  7. Gratuluji!! :) Tak teď už jen písemné a je to fuč. :)

    ReplyDelete
  8. Moc ti gratuluju Markétko! :)

    ReplyDelete
  9. Gratulace! O takové značce jsem nikdy neslyšela, kde se to dá koupit?:-)

    ReplyDelete
  10. @H.: Díííky! Ty taky! ;)
    @Anička: Díky moc. Ty písemné budou ještě vtipné, ale nebojím se jich :)
    @Mirabelle: Díky, Markétko! :-D
    @Suees: Díky .). Ve Fannu určitě a nově i v Marionnauldu :)

    ReplyDelete
  11. ty písemné by měly být brnkačka. Alespoň podle toho, co nám ukazovali u nás ve škole, by to neměl být vůbec problém.
    Tak ti držím palce, ať se ti povede i tato část! :)

    ReplyDelete
  12. A este aky dobry! Van Cleef ma tie najkrajsie flakony! A gratulujem!

    ReplyDelete
  13. Odměna je základ každý zkoušky (maturitní i životní) ;-)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...