Saturday, May 14, 2011

Svaťák v obrazech / Learning week in pictures

V mém pokoji to teď vypadá asi takhle: / My room looks like this:

Místo toho všeho bych radši dělala tohle: / I´d rather do this:

Nebo se odreagovávala takhle: / Or relax like this:

Snažím se nejíst moc tohohle, přestože je to těžké:  / It´s hard not eat this:

Z hlavy se mi kouří asi takhle: / Smoking from my head:

Škoda, že nebude stačit kreativita: / It´s a pitty, that creativity will not be good enough:

Někdy mi to jde, tak se tvářím takto: / When it goes well, I look like this:

A jindy jsem zas z toho... / But sometimes I am .... from it.

Krásný den! :) 
Have a nice day! :) 
Zdroj: weheartit 

Byly smazány komentáře, bohužel, ale všechny jsem stačila přečíst! :) 

12 comments:

  1. haha :D na svůj svaťák si vzpomínám ... byla jsem na tom podobně :)

    držím palce u matury! :)

    ReplyDelete
  2. jo já jsem to takhle měla minulý týden :-! je to hnus ... držím palce Tobě :)
    Jinak já jsem si na Tebe taky vzpoměla, když jsem si ten náhrdelník brala, že si u mě ten druhý vyhrála ;)

    ReplyDelete
  3. To jsi naprosto vystihla! Musíš si dát chvilku pauzu, nejde se šprtat celý ten týden. Jinak vybuchneš nějak takhle: http://www.youtube.com/watch?v=gz3F-02FwZc&feature=related ;)

    ReplyDelete
  4. @Veju: Díky moc :)
    @- angellovely-things -: Díky moc :) Je skvěle barevný :) Tobě fakt sluší!
    @Anička: :-D :-D :-D Jojo, však já si pauzy dělám častěji než bych měla :-)

    ReplyDelete
  5. ;-D moc hezký docela jsem se pobavila a sedí to i na mě... ta hora knížek a učení...fuj....

    ReplyDelete
  6. Přesně vím, jak se cítíš. Když jsem já měla svaťák, nebyla jsem schopná říct ani jak se jmenuju :D teď se snažím učit na ty přijímačky, ale moc mi to nejde :D budu Ti moc držet palce! :)

    ReplyDelete
  7. Hodně štěstí přeji. :)

    ReplyDelete
  8. @Káča: Jsme trpitelky! :D
    @Mirabelle: Díky moc. Snad ti ty přijmačky taky vyjdou! :)
    @Adéla: Díky moc :)

    ReplyDelete
  9. tak to si uplne vystihla, takto to citim moc casto aj ja!

    ReplyDelete
  10. @Cookoe: Díky :-)..to je teda nadělení..musíme si dělat víc radost! :D

    ReplyDelete
  11. Jo to znám... Prožívala jsem to taky tak. Ba dokonce to prožívám skoro u každé zkoušky na VŠ :D :) Nicméně držím palce u Tvého dne D :)

    ReplyDelete
  12. obrázky jsi mě fakt pobavila..a děkuji za krásný komentář..Follow:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...