Thursday, May 26, 2011

Tělová másla od Body shopu / The Body Shop body butter

Tyhle másla jsou prostě HG, takže jsem se rozhodla, že vám udělám malou recenzi :).

Množství: 200ml
Cena: 380,- Kč, ale ve slevách je najdete často i za polovinu

A teď, proč mám tyto másla tak ráda a kupuji je znova:
1, VŮNĚ: Naprosto nepřekonatelná vůně. Drží se na vaší kůži opravdu dlouho a je velice příjemná (ne chemická). Provoní vám celou postel :).
2, HYDRATACE: Taky dokonalá. Máslíčka se rozdělují podle normal skin a dry skin. Mám jahodové, které spadá do normal a borůvkové, které naopak do dry, ale obě hydratují naprosto skvěle. Že bych viděla nějaký závratný rozdíl, to asi ne, protože obě mi připadají vysoce hydratační. Konzistence se u normal a dry trošku liší, jak můžete vidět na obrázku, ale celkově lze říct, že u obou je hutnější, tím pádem se pomaleji vstřebávají, ale to jim za tu hydrataci odpouštím :).
Moc je doporučuji. Jsou to nejlepší krémy/másla, co jsem zatím vyzkoušela (a to už jsem zkoušela od Nivei po Excipial). :).

Porovnání s mlíčkem od Aquoliny: Výdrž vůně podobná, ale másla lépe hydratují. :)

This butter is really HG, so here is a review :) :
What I love:
1, Scent: Absolutely delicious! It lasts all day on your skin. It is pleasant smell, not chemical.
2, Hydration: Also great! You can find butter for normal skin and for dry skin. I don´t see a difference between them, both hydrate terrifically. Consistency is terser, so  absorption lasts longer, but it doesn´t matter.
 I really recommend it, it is the best body product, I have ever tried!



7 comments:

  1. štve mě, že je BS jen v praze :/
    Měla jsem meruňku, brusinku a malinu a všechny byly skvostný :)

    ReplyDelete
  2. Jo, ta omezená dostupnost mě taky štve :-(. Ale zase do Prahy jezdím docela často... Na malinu se taky chystám! :)

    ReplyDelete
  3. skvělá recenze..asi vyzkouším:)

    ReplyDelete
  4. tak na tyhle másla jsem už několik x koukala, ale zatím jsem si žádné nekoupila, ale po tom co jsi napsala ... se po nich musím podívat znova :D

    ReplyDelete
  5. Jj, body shop mě také vždycky láká, jen mě trochu štve, že ve je tady v ČR celkem drahý:( Ale moc se mi líbí cherry blossom vůně od nich;-)

    ReplyDelete
  6. @INA T: Určitě, ale fakt určitě zkus! :)
    @angellovely-things: Určitě podívej. Garantuju, že nespokojená nebudeš! ;)
    @Hanyzka: cherry blossom jsem nečichala, díky za tip! A ano, je to drahý. To chce vychytat v létě, kdy mají slevičky :)

    ReplyDelete
  7. Chystám se příští víkend do Prahy a tak se zastavim pro jahodový máslo :-) A štve mě že je body shop jenom v Praze :-(

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...