Monday, May 16, 2011

Troška roztomilosti - Charms Bracelet

Člověk si musí dělat radost, že? :-) Zvlášť, když má náročnější období. Dneska mi došly poštou charms přívěsky na náramek - ten jsem koupila kdysi jen s tou sovičkou. Mám z nich obrovskou radost! ( Takový infantilní úlet před zkouškou dospělosti :) ). Charmsy jsem vybírala podle toho, co se mi líbí, co mám ráda a co mě částečně charakterizuje :). Je jich 7, přestože moje oblíbené číslo to není (mám ráda 9 a 0 :) ), ale jelikož mám řetízek jen 16cm, tak by se jich tam moc víc nějak hezky nevešlo. Tak, to je vše, chtěla jsem jen sdílet svou radost, teď se jdu učit převody hexadekadických soustav :).
Líbí se vám charms náramky?

I recived a package with charms today. I´m really happy! I have 7 of them, although it´s not my favourite number (9 and 0 are). But bracelet is only 16 cm long, so 7 is enough. That´s all, I just wanted to share my joy, and now I´m gonna learn again :).
Do you like charms?



 

Líbí se vám charms náramky?  Do you like charms bracelets?

5 comments:

  1. mě se strašně líbí tyhle náramky..zvlášť když si někdo pořídí přívěsky tak aby ho charakterizovali..jako ty..je to super..závidím:)

    ReplyDelete
  2. krásne privesky si si vybrala, a ta posledna ma strasne kuzlo!:)

    ReplyDelete
  3. Páni! Je krásný! Kde si ho sehnala?
    Moc se mi líbí, podobné jsem viděla jen na blogách a v časopisech, je to super když máš přívěšky které tě něčím charakterizují :))

    ReplyDelete
  4. @L. Řetízek v JeansClubu (ale to bylo už v lednu), přívěsky na Aukru. Nebo jsem je teď viděla v CaA v Brně-Vaňkovce (ve slevách 3 za 30,- Kč!).

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...