Wednesday, June 29, 2011

Červnoví kosmetičtí oblíbenci :-) / Favourite cosmetics in June

Věcičky, které jsem si tento měsíc oblíbila:



1, Parfém Issey Miyake - L’Eau d’Issey Florale - moc příjemná květinková vůně, kterou jsem dostala za zkoušky. Složení: mandarinka, růže, lilie, dřevo. Růži a lilii snadno poznáte. Půvabná.
Parfume Issey Miyake - L’Eau d’Issey Florale . Nice floral scent- I smell rose and lily. Charming! 

2, La Roche Posay - krém Effaclar H - pokud pleť namáháte vysušující kosmetikou nebo mastičkami, tento krém se vám bude hodit jako ideální ,,vybalancovač". Krásně hydratuje, má příjemnou konzistenci. Používala jsem krém od Biodermy, ale tohle je jiné kafe. Jednička!
La Roche Posay - cream Effaclar H -if your skin suffers from anti-blemish care, this cream is definitely for you! I used to use Bioderma´s cream, but this one works much more better.

3, Bourjois - Volume Glamour MAX - tahle řasenka není na trhu dlouho-myslím, že je to dokonce novinka. Jelikož řasenky od Bourjois miluju, rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Jak jsem dopadla a srovnání s klasickou Volume Glamour Ultra Black najdete v příštím článku :-).
This mascara is new. Because I love mascaras from Bourjois, I wanted to try it. What happened and how I was content you can read in my next post. 

4, Lak Essence - Circus Confetti - jak možná víte, Essence upřímně nesnáším, ale tohle je výjimka. Krásný třpytkatý topcoat, který oživí každý lak. Psala jsem o něm v minulém článku.
I wrote about this in previous post.

5, Tvářenka Bourjois - odstín 92 Santal - hnědá tvářenka, která může sloužit i jako ,,tmavý pudr". Co si myslím o tvářenkách Bourjois se můžete dočíst TADY. Tenhle odstín je vhodný právě na léto, kdy vám tvářičky místo růžové oživí krásnou bronzovou barvou.
Another Bourjois blush (how I like them, you can read THERE). This shade is cool for summer days, because it creates beautiful bronze cheeks. 




A co jste si tento měsíc oblíbili vy? :-) 

8 comments:

  1. Mám ráda takové články:-)

    ReplyDelete
  2. Tvářenka vypadá moc dobře. Zrovna nějakou v podobném stylu sháním.
    Mým největším oblíbencem je tohle léto sprchový gel DIRTY od Lush, který je úžasně osvěžující a pak bambucké máslo, to mi pomáhá, když se trošku "spálím" ;-).
    Krásný den přeje Vivi

    ReplyDelete
  3. Já uvažuji o koupi něčeho na mastnou a problematickou pleť od La Roche Posay, tak díky tobě už jsem asi 100 procentně rozhodnutá. Taky jsem měla Biodermu, vlastně ještě mám a je to děs, vůbec mi nepomáhá. :D

    ReplyDelete
  4. ten effclar nevypadá zle a pokusím se něco zajímavého sepsat na blog,ale teď ujíždím na pleťovce od La chevre a bb creamu od Kaneba :).

    ReplyDelete
  5. Ten lak je prostě bezvadnej!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  6. @Audrey: Já taky :-D
    @Vivi: Jéé, tak to je super tip. Za měsíc budu zase v Praze, tak ho v Lushi očichám :-). Dík!
    @Mirabelle: No já chtěla hydrataci, nadšeně si koupila Biodermu a nic - učinky jak u krémů z drogérie. Ale tenhle LRP mi fakt sedl. Snad budeš taky spokojená! :)
    @Day: Tak to jsem moc zvědavá a těším se :-)
    @Luczynka: Je, je! :-)

    ReplyDelete
  7. Podobný post se také chystám, ale furt nějak nestíhám nafotit všechny ty věci, protože cca za poslední měsíc se mi sešlo až nějak moc kosmetiky :)))

    ReplyDelete
  8. super tipy, na tych malych parfemikoch sa mi páči ake su spratné, zmestia sa aj do kabelky, aj moja mama oblubuje bourjouis licka:)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...