Friday, June 3, 2011

Co nového ve světě dánském... / What´s new

Stručně a výstižně: 

1, Jsem teta. Už od 21.5. :). Je to ta nejrozkošnější holčička na světě. (pokud nevíte, tak teď se máte podívat na fotku, udělat aaaaaaach a začít na týden šišlat :-) ) / I´m aunt. Until 21.5.. It´s a sweet girl 


2, Bojuju. Stále. S přijmačkama. Už jsem přijatá do Olomouce a Brna na sociologii, nicméně chci ještě udělat další přijmačky, na které jsem se přihlásila. / I´m fighting with university exams. Still. Although I´m accepted to Brno and Olomouc for Sociology, I wanna do all exams, I payed for.



3, Chodím teď nějak podezřele často do divadla. Z toho, co jsem poslední dobou viděla doporučuji operu Carmen a drama Cyrano z Bergeraku. :) / I use to go to the theater somehow often. I really liked Carmen and Cyrano from Bergerak.


4, Nějak začínám přemýšlet nad formou a obsahem mého blogu. Co vám tu chybí? Co se vám tu líbí? Co měnit? Co neměnit? Čeho psát víc? :-) Byla bych NESMÍRNĚ vděčná za vaše připomínky :). Objektivní pohled se vždycky hodí :).../ I would appreciate your opinion - what do you like on my blog, what not, what posts you like...

(zdroj obrázku: weheartit.com)

Krásný den!  Have a nice day!
Markett

12 comments:

  1. přestaň psát o lacích a začni psát víc o kosmetice. ale bojím, že můj návrh neprojde...

    ReplyDelete
  2. @trb: Poslední lakový příspěvek jsem publikovala už dost dávno, tak mě to trošku překvapuje ;) ..díky moc za názor, kosmetické články se tu určitě objeví ;) A co konkrétně by se ti líbilo? Dekorativka? Tělová? Vlasová? ..? :)

    ReplyDelete
  3. však jo, já jsem to myslela tak všeobecně. kosmetika mi je jedno jaká, já beru všechno...

    ReplyDelete
  4. Mně se líbí tvůj blog se spoustou myšlenek a inspirace. Dělej ho dál tak intuitivně jako doposud a bude to bezva!
    Holčička je překrásná!
    A prstýnek s otazníkem chci teď hned mít doma ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  5. Mě naopak baví,když je tady něco o lacích :) !

    ReplyDelete
  6. Pojď na sociologii do Brna! Já tam jdu totiž taky. :DD

    ReplyDelete
  7. Gratuluju, tetičko! :-)
    Mně je jedno o čem budeš psát, hlavně piš víc, 5 - 7 příspěvků za měsíc je strašně máááálo! :-D
    viennettka

    ReplyDelete
  8. To je krásný, že ještě někdo pořád kulturně žije:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  9. Jé a já tu čekala nějaký dánský pikantnosti :-D Mno nic. Piš o čemkoliv, mě zajímá všechno :-)

    ReplyDelete
  10. gratulujem! máš úplne ňuňuňu neterku :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...