Monday, June 27, 2011

Essence - Circus Confetti over Essie - East Hampton Cottage

Možná si pamatujete, jak jsem o Vánocích psala, že chci najít topcoat podobnej China glaze - Party Hearty. A BINGO! našla jsem jeden rozkošný, barevný, opravdu jako výbuch konfet. Jak moc Essence nesnáším, tak tohle je výjimka. Ten lak je prostě geniální! Obsahuje mini zlaté, malé modré, střední fialové a velké různobarevné glitříky - hexagonky :-). Třpytky se nanáší nerovnoměrně, ale což. Na odlakovávání je samozřejmě potřeba alobalová metoda.
I was looking for glittery topcoat such as China Glaze - Party hearty. And I found one! It is from Essence and it is awesome! It contains colorful hexagonal glitters of different sizes.  




Jako podklad jsem použila Essie - East Hampton Cottage, což je tlumená bílá. Dá se říct, že je perleťová, ale rozhodně ne tak drogérkově nebo klasicky, prostě...vidíte to asi nejlíp na fotce. Nebo spíš krémová s perleťovým shimmerem? Pro krytí musíte dát hutné 2 vrstvy, já dala normální 3. Lakování není nejlabužničtější, jelikož lak jakoby zasychá než stihnete nalakovat celý nehet, ale pak v reálu schne docela dlouho. Ale barva je taková andělíčkovská, to se mi moc líbí :-)
As base color I used  Essie - East Hampton Cottage, what is white with pearl shimmer. You need 2-3 coats for full covering. Application is not the best, but the color compensates it.

9 comments:

  1. Ten od Essence je krásny!* Hneď sa ho ja pokúsim nájsť niekde v drogérii ;)

    ReplyDelete
  2. Doprčic, vy máte ten lak od Essence teď všechny a u nás ho maj furt vyprodanej. :D A čím častěji na něj na blogách koukám, tím jsem nešťastnější:D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  3. Díky holky! Já ho sehnala nedávno v obchodním domě My v Praze :-)

    ReplyDelete
  4. ja som and tym topperom tiez rozmyslala ale nakoniec si ho nekupila...uz mam podobny tak aby sa mi to doma nehromadilo:D

    ReplyDelete
  5. ty essence třpytky mám v plánu si také koupit :)))

    ReplyDelete
  6. taky mě nadchl, mám ráda všechno co se třpytí.
    Ale co je probůh "alobalová metoda"? O tom slyším poprvé a to snad nejsem žádná ňouma :))

    http://tyjsimandarinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. @K: Je to metoda odlakování pomocí zabalení prstů do alobalu a jdou tak odlakovat ty nejodolnější glitry :- Sama tu o tom článek nemám, tak tě tady odkážu na sympatickou viennettku :-) : http://viennettka.blogspot.com/2010/12/odlakovani-trpytek-alobalova-metoda.html

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...