Thursday, June 16, 2011

Essie - Turquoise and Caicos a French Affair

Po dlouhé době zase jeden nehtový post.. :) 
Turquoise and Caicos:
Pokud jste tenhle láček nesehnaly v instylu, doporučuju koupit i mimo to.
Je takový želatinkovo-vodový, ideální by byly 3 vrstvy, na fotce mám jen 2. Finish má krémovo-želatinkovej. Ve spojení s base coatem od Essie a Seche vite se z něj stává drobná odlakovací výzva (ale to je ještě nic oproti French Affair). Nicméně ta barva je naprosto super, takže u mě zůstane.
Cool color, cream-jelly consistency, for full covering 3 coats (in the photo I have 2 coats), removing is little challenge.



French Affair:
Super baby-barbie-pink růžová. Pokud nemáte uplně bílé ruce, bude strašně zářit. Tenhle je krémík bez jakýhokoli želatinkovýho finishe. Plně krycí už v jedné, max ve 2 vrstvách. Růžová má studené podtóny, což se mi na ní strašně zamlouvá. Avšak, jak jsem psala výše, odlakovávání je fakt zábava. Skoro jsem až musela použít alobalovou metodu. Asi to bude tím spojením Essie-Essie? Ale oba laky jsou díky ní ultra-držáky, takže plus i mínus zároveň :-).
Bright color, cream consistency, for full covering 1-2 coats (in the photo I have 2 coats) , cold undertones, removing is a big challenge.

 

8 comments:

  1. Začíná mě mrzet, že jsem si nekoupila French Affair :)

    ReplyDelete
  2. Koukám na tvůj tweet a gratuluji. Jinak na ten Turquoise and Caicos jsem se dívala. Chm, měla jsem si ho vzít. :(

    ReplyDelete
  3. Teda, já jsem myslela, že ten T&C bude krycí krémovka. Každopádně jsem na něj zvědavá, mám ho schovanej u Dejničky, tak snad mě nezklame. A gratuluju k přijímačkám! :-)

    ReplyDelete
  4. @Mína: Je to krásná barva...ale třeba ti přijde do cesty i jinak, než přes instyle :) Bylo vtipný, že mi nikdy, ani s tmavšíma růžovýma nepřišlo, že moje ruce vypadají tak bárbínovsky, jako s tímto :-D
    @An a Dan: Díky moc :-) Turquoise je fakt super barva, ale je lehce vodovější. Takže pokud ti vodovější laky vadí, můžeš být ráda :)...
    @Blanche: Tak to máš super, že se máš na co těšit :) Taky jsem si myslela, že to bude krém jak vyšitej..a ono tohle. A děkuju za gratulaci :)

    ReplyDelete
  5. Ta modrá je úžasná; připomíná mimořskou pannu nebo něco takového. :)
    Ta růžová je pěkná, ale jak jsi sama napsala, taková bárbínovská.

    ReplyDelete
  6. T&C je strašně krásnej.. na French affair je pro mě jediným mínusem to, že je růžovej :D

    ReplyDelete
  7. @Anička: Je bárbínovská, ale v tom je právě tak skvěle jiná :)
    @Markétka: Souhlasím s T&C. A proti gustu (antirůžové).. :) Ještěže jsme každej jinej, není pak nuda :)

    ReplyDelete
  8. ty jsou taky úžasné!:)) ta růžová je k nakousnutí

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...