Saturday, June 25, 2011

Velká ELF recenze / Big ELF review

Spala jsem. Prvně mi zazvonil budík, kterej jsem si kdysi nedopatřením nastavila. Když se mi podařilo zase usnout, začal si můj bratr zpívat a když jsem už pak konečně rozzuřeně usla potřetí, zazvonila pošťačka. Jediné její štěstí, že nepřinesla nějaký obyčejný dopis, ale velkou obálku plnou kouzelných věcí.
Nadšeně jsem ji roztrhala (agresivní požitek materialistické dívky dneška) a začala fotit a testovat. Píšu to až teď večer, protože jsem chtěla vyzkoušet i výdrž :).
Vybírala jsem si podle již napsaných recenzí, takže jsem nešlápla vedle ani s jednou věcí - to je skoro zázrak!
 No dost povídání, vrhneme se na recenzi!



1, ELF Oční linky - Eyeliner odstín Stardust (35,- Kč)
Gel obsahující fialkovomodré, žlutozelené a meruňkové třpytečky. Nemůžete čekat, že by vám tyto linky po jednom tahu udělaly třpytivou čáru. Jen sem-tam třpytka - což je ale na oživení denního líčení (na černé linky např) ideální. Pokud chcete třpytivou čáru, počítejte se 3-4 vrstvami. Já jsem moc spokojená. Na očích krásně drží celý den a jsou strašně roztomilé. Moc je doporučuju!
I recommend this! For covering line of glitters you will need 3-4 coats, but it worth it because it´s so cute!






2, ELF Rozjasňující tubička - Shimmering Facial Whip (35,- Kč)
Zakoupila jsem v odstínech  Camilia ( metalicky studeně růžová) a Spotlight (bílá). Je to parádní věcička - růžovou jsem projasnila tváře a bílou naťupkala pod obočí. Množství se dá dobře regulovat. Tubička je super, podobnou má MAC u svého Select-cover up korektoru - je praktická. O výdrži v tomhle horku by se dalo polemizovat, ale hodnotím ji jako ucházející.
Great highlighting stuff. I recommend it as well. It lasts relatively long time. 

Camilia


Spotlight





3, ELF Minerální báze pod oční stíny - Mineral Eyelid Primer - odstín Sheer (79,- Kč)
 Tuhle jsem, abych se přiznala, na očích nevyzkoušla. Na ruce ale ano a tak pár poznatků můžu konstatovat. Nanášení bylo super (prstem do kalíšku už nikdy víc! :-) ) a na ruce krásně držela. Barva je tělová, překvapilo mě, že se ,,neztratila, nerozmazala do ztracena". Ale pod stínama je to asi jedno.
I haven´t tried this yet, but on my hand it lasted long long time! And packaging is amazing ( small jar with base no more!).





4, ELF Minerální báze pod make-up - Mineral Infuse Face Primer (135,- Kč)
Tak tady by bylo asi vhodné porovnat to se starým známým Dermacolem. Podle mě jsou báze uplně stejné, někde jsem četla, že někomu sedí víc tato než Dermacolácká, mně asi zase víc právě ta od Dermacolu, ale suma sumárum v nich nějakej extra rozdíl nenajdete. Jen asi v ceně - tohle je výhodnější. Bázi nemám co vytknout, taky doporučuji! :-)
It´s so similar to Dermacol base. I have no negative comment to add. Recommend it! 







5, ELF Tekutá rtěnka - Luscious Liquid Lipstick (35,- Kč)
 Hahahaha. Ti, co vymýšlí, co to bude za výrobek, tady asi zrovna pojedli houbičky a byli pěkně mimo. Tohle se totiž rtěnce, ani té tekuté, neblíží ani ve snu. Je to lesk jak blesk. Možná trochu obarvenej, ale říkat tomu rtěnka? To ne. Nicméně to jsem věděla už před koupí a tak teď nezklamaně hodnotím z pohledu lesku: Výdrž dobrá, možná proto, že je trošku lepivý (doplněno: srovnávám to s Rimmelem Royal Glossem, který nelepí absolutně, u ELFu nejde o žádné lepidlo - měla jsem i víc lepivé, ale i míň). Chuť - sladká, mentolová, zvláštní. Baby lips jsou v podstatě průhledný lesk, Raspberry jemně barví - tónuje. Za tu cenu je to fajn :-).
It is not a lipstick, it´s a lipgloss. Count with it. Consistency is a little bit sticky, but it is the reason, why it lasts long.


Baby lips - Zvětšit! (je to super fotka :-D)

Raspberry

Raspberry

Na nebarevném pozadí




Objednávala jsem na http://elfkosmetika.cz/ a jsem spokojená. Zboží přišlo rychle a vše proběhlo bezproblémově. Doporučuji :).

Co vy, zkusili jste už od ELFu něco? Co vás nadchlo a co zklamalo? :) 

16 comments:

  1. Ahoj dobrá recenze jen teda nesouhlasím s tím leskem ,který oproti jiným skoro nelepí a proto ho mám ráda a hodně ho používám.mimochodem mám na blogu recenzi o lescích a píšu tam i tomto e.l.f.áckém.

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. @Nikol: Tak pokud to srovnáš třeba s Rimmelem Royal Gloss, tak tohle teda lepivý je. Nechápu, jakto, že tobě to nelepí :-D Asi máš nějakou kouzelnou pusu :-D
    A díky za pochvalu :)

    ReplyDelete
  3. Opravdu skvělá recenze! Hodně při výběru pomůže. Nikdy jsem Elfa nezkoušela, ale teď mám chuť to "prubnout" ;-).
    Krásnou sobotu přeje Vivi.
    P.S. Fotky "tekutých rtěnek" v detailu jsou dokonalý! Vypadají jak nějaký vědecký objev pod mikroskopem ;-).

    ReplyDelete
  4. Fotka té rtěnky - super!:-D Od Elfu jsem si po doplnění skladu chtěla objednat, ale už jsem to nestihla:-(

    ReplyDelete
  5. Markétko úžasná recenze :) Ty třpytivé linky a eye primer už mám na seznamu :) ELF je super :)

    ReplyDelete
  6. Skvělé, odkud jsi to objednávala? :)

    ReplyDelete
  7. Ten primer jsem chtěla objednat, ale sklad už byl prázdný, tak příště, prozatím mi bude stačit můj Dermacol. Nad leskem jsem uvažovala, ale zatím se nemůžu rozhodnout, jestli za to stojí...

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. taky mám objednáno, ale bohužel mám vyšší číslo objednávky, takže se balíčku dočkám až příští týden. nemůžu se dočkat! skvělá recenze a ty fotky tekutých rtěnek jsou úžasný! :-) závidím tu bázy pod oční stíny,už jsem ji nestihla skladem
    PS:až dorazí balíček, taky napíšu recenzi.tak jestli budeš mít chuť pak koukni ;-)

    ReplyDelete
  9. Ten lesk chcem! A odfotila si to úplne úžasne!* JA skúsenosti s elf kozmetikou nemám,ale určite je super.No z internetu moc často neobjednávam,najmä nie zo zahraničia,ani z česka ;)

    ReplyDelete
  10. @Vivi: :-D díky moc, s tím mikroskopem jsi mě pobavila :D

    @Audrey: Díky...tak třeba příště, stojí to za to :)

    @Mirabelle: Je, je :) Hlavně poměr cena/výkon :)

    @An a Dan: (je to v závěru článku) Objednávala jsem na http://elfkosmetika.cz/ a jsem spokojená. Zboží přišlo rychle a vše proběhlo bezproblémově. Doporučuji :).

    @Rendy: Já jsem právě čekala u pc, abych to stihla hned..a do lesku jdi, za 35,- kč zase takovou díru do rozpočtu neuděláš, pokud ti nebude sedět :) Ale podle mě je super.

    @Jitulikaaa: Určitě se mrknu, jsem zvědavá, co se ti bude líbit ;) Díky za pochvalu :)

    @xoxo Lizzy: Díky :-) Myslím, že na Slovensku máte svůj ELFský e-shop, ne? :)

    ReplyDelete
  11. Skvělá recenze! :)) Já si objednávala u ELF už potřetí a čekám, že mi příští týden balíček přijde. Ty mrško! Vyfoukla si mi bázi pod make up :D Jediná věc co mi zmizela z košíku, grr :D Mám dokonce stejnou "luxusní rtěnku" mám odstín Pink Limonade a mám tenhle lesk strašně moc ráda, jen balení by mohlo být o trošku větší :D

    ReplyDelete
  12. s elf primerom som bola spokojna aj ja:)

    ReplyDelete
  13. Hezká recenze. Taky jsem si koupila podklad. bázi pod make-up, ale přijde mi, že strašně chemicky smrdí (podobně to občas smrdí u nás v garáži). Jinak je to moje první báze, takže kvalitu neporovnám, ale ten smrad je fakt síla... Ale já jsem na pachy trochu přecitlivělá, takže jsem asi jediná komu to vadí.

    ReplyDelete
  14. Ta "rtěnka" mě dost zaujala:-)
    A vlastně, celkově mě to všechno zaujalo. A hlavně...za tu cenu. To je krása.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  15. od E.L.F. jsem si objednala nedávno balík skoro za 3.000 a to jenom proto že jsou vánoce. Každopádně z jejich kosmetikou jsem spokojená velice :)

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...