Sunday, July 24, 2011

DIY: Malovaný hrneček / Porcelain painting

Kdysi jsem u Silvinky na blogu viděla tento nápad, jak si zkrášlit nádobí. Je to jednoduché a můžete tak vytvořit krásné dárečky!
Today we will do porcelain-painting.

Budete potřebovat : / You need:
  • Fix na porcelán - dá se sehnat ve výtvarných potřebách (v Brně třeba na Josefské) za cca 80,- Kč / Fix for porcelain painting 
  • Hadřík nebo vatové tyčinky na korekce /cotton buds for corrections 
  • Nádobí / A cup
  • Troubu (na vypálení) / An oven
Najděte si na netu návod. Já použila tento: Vložte objekt do předehřáté trouby 40-60 °C a poté nastavte teplotu na 150°C. Po dosažení požadované teploty nechte malbu zapékat po dobu 35 minut, poté troubu otevírejte zvolna nebo nechte vychladnout.
Pomalujte si pak nádobí podle své libosti! Můj první pokus vypadal takto:
Read the manual and paint your DIY cup! My first try looks like this: 




9 comments:

  1. Tý brďo, já ani nevím, že existujou fixy na porcelán! Jsem sto let za opicema :DD

    ReplyDelete
  2. @Audrey: Díky! Zkus to též, je to jednoduché :-)
    @Sonidlo: Neboj, já to též donedávna nevěděla ;)

    ReplyDelete
  3. to je moc pěkná nápad :)
    ale jelikož máme hrnků tolik, že už pomalu nemohu zavřít dvířka od kuchyňské skříňky, tak se k tomuhle nápadu dostanu nejdříve za rok, jakmile půjdu do vlastního

    ReplyDelete
  4. Téda, to vypadá skvěle:)Díky za tip:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete
  5. Ahoj psala jsi mi komentář k seznamu kadeřnických potřeb v ČR :)

    Podle toho co vím, tak někde prodají barvu, ale peroxid ne. Někde neprodají ani tu barvu.
    Ale je to o prodavačích :) zkus se zeptat a uvidíš, třeba to usmlouváš ;)

    ReplyDelete
  6. Ten se ti moc povedl! Taky vůbec nevím, že něco takového existuje :-)

    ReplyDelete
  7. Hledala jsem nějakou inspiraci na malování porcelánu a našla jsem tento roztomilý hrneček. Dovolila jsem si jej umístit na blog: http://creativehomeblog.blogspot.cz/2013/02/14-dnu-do-valentyna-den-1.html Jana

    ReplyDelete

Děkuji za Tvůj komentář :-). Spam a urážlivé komentáře nebudou zveřejněny, dík za pochopení...